Bobbi Brown celebrează individualitatea, adevărata frumusețe naturală. Marca își are rădăcinile într-o moștenire a make-up artistului. Prin urmare, este logic că acest brand este încă la fel de apreciat și popular astăzi.
Hannah Murray s-a antrenat riguros la English National Ballet School din Londra, unde Diana, prințesa de Wales, a fost patroană. „Eram hotărâtă și o perfecționistă. Am fost concentrată”, spune ea despre ambițiile sale de a deveni dansatoare profesionistă, până când un accident a determinat-o să lase deoparte încălțările de balerină, la vârsta de 19 ani. Dacă lumea baletului a pierdut un mare talent, industria de beauty a câștigat un mare nume.
Hannah Murray
În cei aproape 20 de ani de carieră, Murray a canalizat aceeași disciplină într-o abordare naturală axată pe piele către machiajul minimalist, care i-a adus nenumărate coperte de reviste și un nou contract foarte interesant: directorul artistic global al mărcii Bobbi Brown.
Deși Murray nu l-a cunoscut niciodată pe Brown, fondatorul care s-a îndepărtat de compania sa din New York în 2016, după 25 de ani de conducere, aceasta i-a admirat moștenirea, pe care speră să o reîmprospăteze, dezvoltând produse pentru construirea unei prezențe în culise: la spectacolul de primăvară al Gabrielei Hearst, la Paris, Hannah Murray a fost responsabilă cu machiajul modelelor.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.