Wilk este CEO-ul Composecure. Desigur, designul și greutatea sunt factori cheie atunci când lucrează cu clienții pe un nou card, spune el, dar sunetul unui vard care lovește masa este la fel de critic. „Am primit apeluri de la clienți din Asia, care au dorit să aruncăm un card pe birou sau pe masă, astfel încât să-l poată auzi la telefon și să îi înțeleagă sunetul”, spune el pentru Robb Report.
Cel mai greu card disponibil este JP Morgan Reserve, care cântărește în jur de 28 de grame.
Deci, cum a ajuns să fie omul din spatele cardurile care îngreunează portofele milionarilor? Wilk explică că fondul firmei sale în știința materialelor și munca sa cu ID-urile guvernamentale au atras American Express să îl abordeze: gigantul financiar a însărcinat Composecure să elaboreze un card care să ajute la diferențierea Centurionului său de patru ani (alias Black Card) ca produs financiar premium. Asta a fost în 2003, iar Composecure a ajutat la producerea primului card de credit metalic din lume, fabricat din titan. A fost, desigur, o icoană instantanee și i-a determinat rapid pe alții să adopte materiale asemănătoare.
Nilson, firma de cercetare a pieței, se așteaptă ca până la sfârșitul anului 2021 să existe 150 de milioane de carduri de credit din metal la nivel mondial; în fiecare an, Composecure produce mai mult de 20 de milioane de carduri din metal. El refuză să numească lista completă de clienți, invocând confidențialitatea, dar acestea includ Chase, pentru care Composecure a dezvoltat și fabricat gama sa Sapphire.
Cererea de carduri metalice atunci când a fost lansat Sapphire Reserve în 2016 s-a dovedit atât de mare - de aproximativ 8 până la 10 ori mai mare decât se anticipase - încât a existat chiar și o lipsă temporară, unii clienți au primit un card de plastic stopgap până când au primit unul din metal câteva săptămâni mai târziu.
Reserve nu sunt însă nimic, în comparație cu cardurile în ediție ultra-limitată pe care Composecure le-a produs pentru unii clienți bancari, mai ales în Orientul Mijlociu și Asia. Ele sunt realizate din aur solid sau cu accente de diamant plasate manual.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.