Un aeroport istoric din Thailanda va ajunge în curând la noi culmi. Guvernul thailandez cheltuiește 8,8 miliarde de dolari pentru a transforma aeroportul U-Tapao din perioada războiului din Vietnam, într-un nou „Oraș al aviației din Est”, după cum a raportat Reuters.
Construcția megastructurii este programată să înceapă la începutul acestui an, a declarat purtătorul de cuvânt al guvernului, Tipanan Sirichana. Proiectul va genera 15.600 de locuri de muncă suplimentare în primii cinci ani și va consolida industria aviației din Thailanda.
Acoperind aproximativ 1.040 de hectare (2.570 de acri) în estul industrial al țării, noul nod de transport își propune să atragă mai mulți turiști în arhipelagul tropical. Noul terminal internațional va fi legat de un aeroport cu buget redus (Don Muang) și de aeroportul principal din Thailanda (Suvarnabhumi), pentru a aduce pasagerilor o gamă largă de zboruri și transportatori. În plus, orașul va include o zonă de liber schimb pentru mărfuri, un centru de pregătire pentru zbor și un centru de întreținere a aeronavelor.
One Works a fost numit proiectant principal al proiectului. Firma internațională de design arhitectural și consultanță speră să sporească confortul călătorilor, prezentând în același timp cultura colorată thailandeză. Exteriorul clădirii terminalului de pasageri (PTB) a fost inspirat de tradiționalele yor (plase de pescuit) din orașele de coastă din apropiere din provincia Rayong. Interiorul luminos și aerisit va avea luminatoare mari și multă verdeață.
PTB va fi, de asemenea, echipat cu o serie de locuri de luat masa care evocă spiritul piețelor stradale thailandeze. În plus, clădirea va avea o zonă de vânzare cu amănuntul Smart Eco Hub, situată central, pentru cumpărători și un Sat Cultural care va oferi divertisment tuturor vizitatorilor. În esență, este un loc unde vă puteți lua masa și vă puteți relaxa înainte, în timpul sau după o călătorie.
Odată cu extinderea, Aeroportul Internațional U-Tapao ar putea primi între 60 și 75 de milioane de pasageri pe an. Poate că ar trebui să o numim Metropola Aviației de Est.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.
Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.
Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.
Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.