Pandora — cel mai mare brand de bijuterii din lume — își dezvăluie noua muză: Tyla, câștigătoare a premiului Grammy. Această uniune a două icoane contemporane, una prin bijuterii și cealaltă prin muzică, dă naștere unei colaborări semnificative.
Adusă publicului prin ritmurile sale atrăgătoare și estetica hotărât avangardistă, cântăreața sud-africană întruchipează o nouă formă de povestire: intimă, liberă și visceral personală. Aceeași esență o regăsim în campania Pandora Styled by Tyla, o odă adusă exprimării de sine, în care fiecare bijuterie devine un fragment de istorie, o fărâmă de memorie purtată la încheietura mâinii.
„Colaborarea cu Pandora este o aventură atât de interesantă”, spune Tyla. „Întotdeauna am găsit bijuteriile lor super distractiv de stilizat, deoarece poți crea piese unice și personale.” Un loc de joacă care îi amintește de copilărie: „Îmi amintește mult de casă: mama făcea bijuterii, iar talismanele cu pietre prețioase îmi amintesc de mărgelele pe care le aveam mereu peste tot când eram mică. Când își dorea puțină pace și liniște, ne dădea un borcan mare cu mărgele, iar eu și surorile mele făceam brățări ale prieteniei toată ziua. Astăzi, fanii mei pot avea aceleași brățări ale prieteniei ca mine.”

Acest parteneriat nu se limitează doar la eleganță. El celebrează o identitate plurală, în evoluție și vibrantă. Selecția de bijuterii a Tylei este atât un tribut, cât și o declarație: între Cherry Blossom Charm, un omagiu adus ascensiunii sale meteorice și lumii onirice din videoclipul ei Water, și Shark Tooth Charm, un simbol al moștenirii și forței sale interioare, fiecare piesă devine o parte din povestea ei.
Tyla insuflă o gură de aer proaspăt și libertate în Pandora. Nu doar poartă bijuterii - le spune povestea și le transformă în manifeste personale. Prin intermediul ei, Pandora își reafirmă viziunea: bijuteriile nu sunt doar un ornament. Sunt un limbaj, o amintire, o declarație de dragoste față de sine.
Cu această prețioasă alianță, Pandora și Tyla celebrează puterea infinită a detaliilor - cele care strălucesc, care spun, care se conectează. O invitație luminoasă de a-ți stiliza viața în timp ce compui un cântec: cu inimă, îndrăzneală și sinceritate.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.