Pandora — cel mai mare brand de bijuterii din lume — își dezvăluie noua muză: Tyla, câștigătoare a premiului Grammy. Această uniune a două icoane contemporane, una prin bijuterii și cealaltă prin muzică, dă naștere unei colaborări semnificative.
Adusă publicului prin ritmurile sale atrăgătoare și estetica hotărât avangardistă, cântăreața sud-africană întruchipează o nouă formă de povestire: intimă, liberă și visceral personală. Aceeași esență o regăsim în campania Pandora Styled by Tyla, o odă adusă exprimării de sine, în care fiecare bijuterie devine un fragment de istorie, o fărâmă de memorie purtată la încheietura mâinii.
„Colaborarea cu Pandora este o aventură atât de interesantă”, spune Tyla. „Întotdeauna am găsit bijuteriile lor super distractiv de stilizat, deoarece poți crea piese unice și personale.” Un loc de joacă care îi amintește de copilărie: „Îmi amintește mult de casă: mama făcea bijuterii, iar talismanele cu pietre prețioase îmi amintesc de mărgelele pe care le aveam mereu peste tot când eram mică. Când își dorea puțină pace și liniște, ne dădea un borcan mare cu mărgele, iar eu și surorile mele făceam brățări ale prieteniei toată ziua. Astăzi, fanii mei pot avea aceleași brățări ale prieteniei ca mine.”
Acest parteneriat nu se limitează doar la eleganță. El celebrează o identitate plurală, în evoluție și vibrantă. Selecția de bijuterii a Tylei este atât un tribut, cât și o declarație: între Cherry Blossom Charm, un omagiu adus ascensiunii sale meteorice și lumii onirice din videoclipul ei Water, și Shark Tooth Charm, un simbol al moștenirii și forței sale interioare, fiecare piesă devine o parte din povestea ei.
Tyla insuflă o gură de aer proaspăt și libertate în Pandora. Nu doar poartă bijuterii - le spune povestea și le transformă în manifeste personale. Prin intermediul ei, Pandora își reafirmă viziunea: bijuteriile nu sunt doar un ornament. Sunt un limbaj, o amintire, o declarație de dragoste față de sine.
Cu această prețioasă alianță, Pandora și Tyla celebrează puterea infinită a detaliilor - cele care strălucesc, care spun, care se conectează. O invitație luminoasă de a-ți stiliza viața în timp ce compui un cântec: cu inimă, îndrăzneală și sinceritate.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.
Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.
Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.
Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.