Turismul spațial, care s-a dezvoltat în ultimii ani datorită SpaceX și stației spațiale Virgin Galactic, are un viitor strălucit, deoarece un nou actor tocmai și-a dezvăluit proiectul. Asociată cu studioul britanic de design PriestmanGoode, firma americană Space Perspective intenționează să trimită turiști în stratosferă.
Va fi o călătorie de șase ore, în trei părți. O ascensiune de două ore la 30 de kilometri, o „croazieră” în spațiu admirând orbita Pământului încă două ore și ultimele două pentru coborârea către ocean, unde pasagerii sunt preluați de o barcă de companie.
Space Perspective este o companie fondată de absolvenți ai World View Enterprises și transportă echipamente în spațiu. Pentru a proiecta capsula Neptun (numele proiectului), care poate găzdui până la opt pasageri, start-up-ul american a apelat la PriestmanGoode, obișnuit să proiecteze scaune, cabine și accesorii pentru aviație.
Va fi o experiență de zbor spațial diferită de călătoriile bazate pe rachete de la Blue Origin, Virgin Galactic și Space-X. Space Perspective a spus că lansarea cu succes a balonului său spațial, de vinerea trecută, Neptun One, arată că este posibil un alt tip de călătorie spațială.
Spre deosebire de capsula aeronavă a celorlalte firme spațiale comerciale, Neptun One va fi mai mult ca un lounge, cu WiFi, toaletă și bar, care plutește la 20 km/h în stratosferă. „Totul este lent, blând și confortabil”, spune Jane Poynter, care a fondat compania împreună cu soțul ei, Taber McCallum. „Nu explodezi în spațiu deasupra unei rachete, cu furia și vibrațiile pe care le implică.”
Prețul unei astfel de călătorii este pe măsură: Space Perspective a deschis vânzările de bilete pentru primele zboruri comerciale în 2024 pentru 150.000 de dolari.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Gică Hagi, Simona Halep, George Copos și Andreea Bănică sunt patroni de hoteluri, pe Litoral. Plata este, desigur, pe măsura distracției și a confortului.
Delia a dat din nou „lovitura” cu o ținută confecționată din plase de rafie.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Adrian Mutu este foarte atent la imaginea sa, așa că de curând a decis să calce pragul medicilor esteticieni.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Casa de lux din California a Carei Delevingne a fost cuprinsă de flăcări, vineri dimineața. La momentul respectiv, celebra actriță se afla la Londra.
Ion Ţiriac este al doilea cel mai bogat român în 2024, cu o avere de aproximativ două miliarde de dolari.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.
Extrasezonul la Marea Neagră: O oază de liniște și autenticitate