Triumph este una dintre puținele companii britanice de mașini care a depășit cu adevărat codul de consum al Americii. De-a lungul anilor 1950 și 1960, modelele sale TR s-au luptat cu rivalii cu două locuri de la MG pentru inimile și portofelele cumpărătorilor din SUA. Aceasta a fost epoca de aur a mașinilor sport britanice, dar perioada de glorie avea să se oprească odată cu retragerea Triumph de pe piața din Statele Unite în 1981. Până în 1984, marca a fost retrasă cu totul.
Cu toate acestea, iată-ne în 2023, asistând la dezvăluirea unui nou roadster Triumph. Construit pentru a sărbători cea de-a 100-a aniversare a mărcii, TR25 electric, cu un singur loc, este în mod evident un concept car, cel puțin pentru moment. Cu toate acestea, are sprijinul BMW Group, care deține numele Triumph Motor Company și, ca să nu uităm, are un istoric destul de mare (Mini, Rolls-Royce ) în relansarea mărcilor britanice.
TR25 a fost creat de Makkina, o casă de design auto cu sediul în Londra. Acesta este primul proiect al companiei destinat publicului și, de asemenea, comemorează cea de-a 25-a aniversare a lui Makkina (după cum se reflectă în nomenclatura mașinii).
Inspirația pentru proiect a venit de la clasicul Triumph TR2. Lansat în 1953, a fost primul model TR (Triumph Roadster) și primul Triumph pe care America l-a avut. Mai precis, TR25 se bazează pe faimosul Jabbeke TR2, care a doborât recordul mondial de viteză a mașinilor de producție în același an.
Pentru a îmbunătăți aerodinamica, Jabbeke TR2 a fost transformat într-un singur loc folosind o husă metalică a cockpitului. Șasiul și panourile caroseriei TR25 sunt realizate în întregime din fibră de carbon, dar vehiculul împărtășește același aspect ca cel al predecesorului său pentru a „sublinia faptul că această mașină este pură plăcere de a conduce”, potrivit anunțului oficial. În mod util, îndepărtarea panoului superior dezvăluie și un scaun suplimentar rabatabil, deși este cel mai potrivit pentru persoanele scunde și călătoriile scurte.
Designul TR25 combină clasicul și futuristul. Farurile sale și aripile rotunjite sunt semne evidente la TR2, în timp ce jantele sale unghiulare de aliaj de 21 de inci, ușile în formă de foarfecă și lămpile din spate cu LED care îmbunătățesc aerodinamică sunt atingeri pure de concept-car.
În interiorul cockpitului – cu o estetică minimalistă definită de o mulțime de piele albastră și metal nevopsit – Triumph reimaginat pare concentrat pe amplificarea experienței de conducere. Scaunul șoferului este fix, dar volanul și pedalele alunecă, asigurându-se că chiar și cei peste 1,8 metri înălțime se pot simți confortabil.
Spre deosebire de motorul de 2,0 litri cu patru cilindri din TR2, roadster-ul lui Makkina este complet electric. Bateria sa de 42,2 kWh și motorul electric montat în spate sunt ridicate direct de la BMW i3s , iar puterea sa de 181 CP este de două ori mai mare decât cea a modelului său clasic.
Căutarea s-a încheiat. Demna Gvasalia a fost anunțat ca fiind noul director de creație la Gucci, alăturându-se unei noi runde de schimbări și numiri de designeri luna aceasta.
Donatella Versace, una dintre cele mai cunoscute creatoare de modă din industrie, se va retrage din funcția de director de creație al brandului Versace, după aproape trei decenii în această funcție la compania fondată de fratele sau Gianni, transmite Reuters.
Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.
Simone Bellotti a fost anunțat ca director de creație al brandului Jil Sander. Postul ocupat începând din acest moment de Bellotti rămăsese vacant de luna trecută, când Luke și Lucie Meier, foștii directori de creație, și-au anunțat plecarea din cadrul companiei.
Motocicleta Harley-Davidson CVO Road Glide RR are un preț de 110.000 de dolari și vor fi construite doar 131 din modelul ultra-exclusiv.
Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.
Bernie Ecclestone, fostul patron al Formulei 1, a declarat la finalul lui 2024 că-și va vinde colecția impresionantă de 69 de mașini, în care se regăsesc Ferrari-uri cu care au concurat campionii mondiali de F1.
Pentru primul său spectacol la Tom Ford, Haider Ackermann îmbină dorința, lejeritatea și frumusețea modernă.
Kim Kardashian face furori din nou cu lansarea celei mai recente colecții de costume de baie SKIMS. Noua linie, programată să apară pe 6 martie 2025, vine cu o campanie impresionantă, fotografiată de fotograful Playboy Ana Dias.
“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a
Prada a început negocierile pentru a cumpăra brandul de modă Versace de la compania americană Capri Holdings la un preț care ar depăși 1,5 miliarde de dolari, potrivit The Guardian.
Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.
Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.
Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.
Inspirat de legendarul Aston Martin DBR1, care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1959, acest model open-top reprezintă un tribut adus moștenirii competiționale a mărcii. Exemplar unic în România, mașina expusă la Țiriac Collection este numărul 61 din seria limitată de doar 88 de unități produse.
Leonardo DiCaprio devine ambasador al mărcii Rolex, o mișcare de putere cu doar o săptămână înainte de Oscar și cu cinci săptămâni înainte de Watches and Wonders.
A$AP Rocky preia frâiele studiourilor Ray-Ban pentru a reimagina viitorul mărcii.
Producătorul italian de automobile de lux Ferrari a raportat o creştere semnificativă a profitului net pentru anul 2024, datorită unui mix puternic de produse şi a cererii tot mai mari pentru personalizarea vehiculelor sale, şi a anunţat lansarea primului său model electric, în octombrie, transmite CNBC.