Multă vreme, tricoul a fost retrogradat la statutul de simplă lenjerie intimă, un articol de bază funcțional și fără pretenții. Dar astăzi, se reinventează. În era luxului introspectiv și a stilului individualizat, chiar și cele mai simple piese câștigă rafinament. Trebuie doar să o privești pe Jennifer Aniston ca să te convingi: icoana stilului casual a recunoscut într-un interviu că își modifică în mod regulat tricourile. Un gest aparent nesemnificativ, dar care dezvăluie o conștientizare: chiar și cea mai umilă haină merită o grijă specială.
La Parhela, această idee capătă întreaga dimensiune. Mai mult decât un brand, Parhela întruchipează o nouă artă a vieții vestimentare, la răscrucea dintre minimalismul atent și croitoria de înaltă calitate. Piesa sa centrală? Tricoul personalizat cu monograma, conceput ca o a doua piele rafinată. Fabricat în cantități ultra-limitate, în ateliere etice din Londra, din țesături italiene rare, provenite de la fabrici vechi de două sute de ani, acest tricou reprezintă un manifest al luxului sustenabil și personal.
După cum rezumă perfect Susan Bender Whitfield, stilistă pentru legende precum Edward Enninful și Naomi Campbell: „Marca se distinge prin stilul său original, nonconformist și singular, combinat cu materiale de cea mai înaltă calitate și măiestrie excepțională. Cu tricoul lor personalizat cu monogramă, Parhela a găsit echilibrul perfect între individualitate și lux. Este genul de piesă vestimentară pe care o porți iar și iar, nu doar pentru că arată bine, ci pentru că te reflectă. Cu o personalizare atentă, pur și simplu devine a ta.”
Această dorință pentru produse personalizate, rezervată mult timp costumelor și cămășilor, își face acum loc în garderoba de zi cu zi. Pentru că adevăratul lux, de acum înainte, nu mai constă în acumulare, ci în adaptare. Un tricou perfect croit poate transforma o siluetă, poate îmbunătăți postura capului și poate întări un look. Devine legătura dintre confort și eleganță, elementul cheie al unei garderobe inteligente.
La Parhela, fiecare piesă este concepută cu rigoarea haute couture-ului și cu sufletul unei haine de zi cu zi. Departe de ciclurile frenetice ale modei, brandul adoptă un ritm lent, conștient și revendică o viziune pe termen lung. Este un lux liniștit, etic, dar teribil de dorit. Tricoul este ridicat la rangul de obiect de artă, cu finisaje impecabile și o textură mătăsoasă ce prinde lumina precum o pânză întinsă, aproape vie.
Ce-ar fi dacă perfecțiunea vestimentară ar fi despre asta: o piesă vestimentară simplă, realizată cu grijă, concepută să reziste și croită pentru tine ? Pentru că, până la urmă, nu contează doar ce porți, ci cum alegi să porți. A-ți face tricoul personalizat la Parhela nu înseamnă a fi extravagant, ci a afirma că detaliile contează, calitatea are sens și că autenticitatea este adevărata șic.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză