Cu sau fără măști de față, rujul va reveni în 2022, dar nu în forma sa cea mai obișnuită. De fapt, rujul negru pare să fie una dintre tendințele puternice de frumusețe ale anului, alături de pietrele de față la fel de extravagante și de îngrijirea pielii scalpului.
După zilele de izolare fără machiaj, apoi cu o viață mai normală, dar totuși purtând mască de față, anul acesta ar trebui să aducă un pic mai multă excentricitate pe partea de machiaj.
Deși este greu de știut dacă măștile de față vor fi în continuare un accesoriu obligatoriu al vieții de zi cu zi, este clar că femeile – și bărbații – sunt hotărâți să-și reia rutinele de frumusețe. dar îndreptându-le într-o direcție mai îndrăzneață. Așadar, după ce a fost oarecum neglijat în ultimele luni, rujul este acum gata să revină, într-o culoare neașteptată - negru.
Cine ar fi crezut asta? Știam că estetica pop-punk revine pe scena modei, dar nimic nu sugera că va prelua și lumea machiajului. Dar asta arată doar cât de mult sunt oamenii dornici să revină la o viață normală
Au dispărut papucii, tenul nemachiat și treningurile, acestea făcând loc lucrurilor mai extravagante, care ne îndeamnă la autoexprimare și libertate. Noile date distribuite de platforma globală de cercetare în domeniul modei Stylight indică o nebunie puternică pentru rujul negru, începând din noiembrie.
De fapt, platforma raportează un salt în clicuri de peste 1.000% pentru Rujul Clinique Almost în nuanța Black Honey. Și este o tendință care se confirmă pe rețelele de socializare, cu câteva zeci de milioane de vizualizări pentru hashtag-ul #blacklipstick pe TikTok și peste 500.000 de publicații pe Instagram, inclusiv o mulțime de postări și videoclipuri recente.
Dar acesta nu va fi singurul trend extravagant de frumusețe care va veni anul viitor. Și mai surprinzător, bijuteriile autoadezive pentru față par să fi câștigat popularitate de câteva săptămâni.
Pe lângă aspectul întunecat al machiajului, îngrijirea pielii scalpului este o altă tendință de frumusețe de urmărit în 2022. Dacă nu ați auzit niciodată de îngrijirea pielii scalpului, atunci nu vă panicați. Este doar un accent pe îngrijirea scalpului.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.