Potrivit Toyota, designul unghiular al noului C-HR este inspirat de diamante. Trimitere la noul model, producătorul japonez a venit cu o colecție de bijuterii realizate cu diamante cultivate în laborator, create folosind piese reale de la un Toyota C-HR. Agenția independentă Hero a conceptualizat această campanie, prima de acest fel, de a transforma o mașină într-un diamant.
Colecția C-HR Diamond este formată din treisprezece piese la comandă, inclusiv nouă inele, un colier, o brățară, cercei și un grătar – toate concepute de Millie Savage. Fiecare piesă din colecție are un nume personalizat care se potrivește cu o anumită parte sau caracteristică a mașinii, cum ar fi inelul pentru controlul croazierului și colierul înlănțuit. Prețurile încep de la 1200 AUD (aproximativ 820 USD) și ajung până la 4600 AUD (aproximativ 3150 USD). Unele dintre piese sunt deja epuizate.
Regizorul premiat Michael Hill a produs un film cinematografic pentru campanie, care surprinde o reprezentare dramatică a transformării unui C-HR în diamante pentru colecție. Videoclipul arată un robot care demontează cu atenție mașina pentru a extrage părți de carbon și a le transforma în diamante cultivate în laborator.
Vorbind despre colecție, Millie Savage a spus: „Întregul concept de metamorfoză a unei mașini în diamante a fost simțit ca și cum ar țese două lumi distincte împreună, îmbinând inovația auto cu diamante eterne și bijuterii lucrate manual. Această transformare unică a făcut ca colaborarea cu Toyota să fie cu adevărat inspirată.”
Millie Savage este un designer de bijuterii renumit cu sediul în Melbourne, Australia. Ea a început prin a-și face piesele manual în șopronul ei de grădină și să le vândă în afara magazinelor. Într-o perioadă foarte scurtă, ea a devenit unul dintre cei mai populari designeri de bijuterii din Australia. Marca ei omonimă are o bază puternică de fani datorită designului unic al pieselor sale de bijuterii de lux.
Hermès și-a anunțat intrarea în Haute Couture până în 2026 sau 2027, un proiect ambițios menit să-și consolideze imaginea de lux exclusiv și să-și promoveze know-how-ul artizanal.
Lumea culturii sneakerhead, sportul, arta și tequila s-au intersectat în cele din urmă, iar rezultatul este unul dintre cele mai unice decantoare de lichior.
Gucci rămâne fără director de creație: Sabato De Sarno părăsește brandul de lux.
Aproape 4.000 de oameni au semnat o scrisoare deschisă prin care solicită oficialilor de la Christie’s din New York să anuleze o viitoare vânzare, dedicată exclusiv artei create cu inteligența artificială (AI).
Botond Nagy montează, la TNB, „Proorocul Ilie” - o povestire de necrezut despre apocalipsă
De Ziua Îndrăgostiților, Valentino face echipă cu Dream Baby Press pentru a oferi noi lucrări literare, disponibile în buticurile sale între 12 și 14 februarie.
Cea mai nouă geantă Louis Vuitton devenită virală are o formă atipică față de gențile clasice ale casei de modă franceze.
Simona Halep a anunțat că se retrage din tenis, după aproximativ 15 ani de carieră, după meciul jucat la Transylvania Open împotriva Luciei Bronzetti.
Actorul în vârstă de 48 de ani promovează atât ceasuri de lux, cât și ochelari într-o campanie lansată săptămâna aceasta și numește oportunitatea „o mare onoare”. Bonus suplimentar: pozează lângă un Porsche 911.
Karoline Leavitt este cea mai tânără purtătoare de cuvânt de la Casa Albă. Femeia și-a făcut debutul în sala de briefing.
Dua Lipa deschide un nou capitol alături de casa de modă Chanel devenind imaginea genții CHANEL 25.
„Punct. Și de la capăt” - premieră cu Maia Morgenstern şi Marius Bodochi la Teatrul Godot pe 16 martie
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.