Top 3 cele mai respectabile mărci din lume

Rolex și Ferrari se numără printre primele trei cele mai respectabile mărci din lume, spune un nou sondaj. Cele două nume din industria luxului se află în spatele brandului Lego în sondajul Global RepTrak 100 din 2021.

Cele două mărci, care sunt și unele dintre cele mai mari nume din sectorul de lux, sunt două dintre cele trei cele mai populare mărci din lume, potrivit unui nou studiu de la RepTrak. Sondajul reprezintă una dintre primele încercări cuprinzătoare de a afla unde se află cele mai respectate companii din lume în urma evenimentelor fără precedent din ultimul an.

Pentru a reduce lista sa inițială de peste 2.000 de companii până la cele mai reputate 100, firma din Boston de analiză a datelor a sondat 68.577 de persoane din cele mai mari 15 economii ale lumii. De acolo, pentru a se califica, o companie trebuia să aibă un venit global de peste 2 miliarde de dolari, trebuia să depășească un prag de popularitate de 20% și un scor de reputație - produse și servicii, inovație, loc de muncă, guvernanță, cetățenie, leadership și performanță financiară - peste media de 67,3 %. Fiecare dintre mărcile care au făcut lista a avut cel puțin un rating „puternic” (un scor care se situează între 70,0 și 79,9), în timp ce unul a plecat cu un „excelent” (80,0 și mai mult).

Deci, care este cel mai popular brand din lume în conformitate cu 2021 Global RepTrak 100? Nimeni altul decât producătorul de jucării danez Lego Group, care a primit un scor uriaș, de 80,4. Lego a fost urmărit îndeaproape de Rolex, care a obținut un 79,6, și Ferrari, cu 78,8. În top 10 se mai află Bosch Group (78.1), Harley-Davidson (78.1), Canon (77.6), Adidas (77.6), Walt Disney Company (77.5), Microsoft ( 77.1) și Sony (77.0).

RepTrak spune că a vorbit cu consumatori din toate categoriile de vârstă. Interesant este faptul că doar două mărci au avut performanțe puternice cu fiecare dintre cele patru date demografice - generația Z (18-25 ani), Milenari (26-40), Generația X (41-55) și Boomeri (56-64) - Lego și Rolex. Lego s-a clasat pe locul șapte cu Gen Z, al doilea cu Milenari și primul cu Gen X și Boomeri. Rolex s-a clasat pe locul nouă, al patrulea, al treilea și al patrulea în cele patru categorii. Între timp, Ferrari s-a aflat în top 10 cu Milenarii, Gen X și Boomeri, dar a ratat topul cu Gen Z.

Rolex și Ferrari au fost de departe cele mai performante mărci de lux din studiul RepTrak, dar nu și singurele. Nume mari precum BMW (23 cu un scor de 76,1), Rolls-Royce (27, 76,0), Chanel (33, 75,6), Singapore Airlines (38, 75,1), Georgio Armani (61, 74,1), LVMH Group (63, 74.1), Emirates (69th, 73.7), Daimler (75th, 73.4), Burberry (83rd, 73.3), Prada (84th, 73.3), Hilton (86th, 73.2), Hermes (88th, 73.2) și Ralph Lauren (91th, 73.1) sunt prezent în Top 100. Aceste mărci au un lucru în comun: excelența susținută. Se pare că toți consumatorii respectă atât calitatea, cât și consistența.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Mihaela Borcea a ignorat sfatul medicilor şi a luat o decizie radicală

Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.

Simona Halep, schimbare radicală de look. Sportiva a renunțat la blond

Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.

Milionarul Nick Rădoi și-a făcut testamentul după ce a fost diagnosticat cu cancer

Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted ECONOMIC