Înainte să vină pandemia, primele 100 de companii au generat venituri de peste 281 miliarde de dolari, în 2019, în creștere cu 15 miliarde de dolari față de anul precedent. Și acest număr a fost susținut de cele mai de succes etichete ale pieței. De fapt, primele 10 cel mai bine vândute mărci au acumulat peste jumătate din această sumă, singure, potrivit unui nou raport Deloitte.
În mod surprinzător, grupul LVMH care deține Louis Vuitton, Dior și Fendi, se află în top cu venituri de 37,5 miliarde de dolari. Este urmat de Kering - - proprietarul Gucci, Balenciaga și Saint Laurent - cu 17,8 miliarde de dolari. Estee Lauder și imperiul său de cosmetice și parfumuri se află pe locul 3, cu 14,9 miliarde de dolari. Aproape toate cel mai bine vândute 10 mărci de lux sunt europene, iar raportul menționează că acele companii au asistat la o creștere rapidă, în timp ce mărcile din SUA, China și Japonia au suferit pierderi.
Italia are cel mai mare număr de companii de produse de lux în acest top, dar Franța este lider în ceea ce privește veniturile, înregistrând o creștere a vânzărilor de 15,7% din 2018 până în 2019. Acest lucru i se datorează probabil dominației LVMH în domeniu și la vastul său portofoliu de mărci. Conglomeratul francez rămâne cel mai mare grup de lux din lume, devenind și mai mare după finalizarea tranzacției pentru achiziționarea Tiffany & Co.
Piața bunurilor de lux a fost afectatpă de pandemia Covid-19 și încă nu este clar cum se vor desfășura lucrurile după ce se va reveni la normal.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.