„Ceea ce se întâmplă cu comunitățile de culoare din Statele Unite și din întreaga lume nu are loc în societatea noastră”, a spus Tommy Hilfiger, înainte de a adăuga faptul „că a continuat să existe în industria noastră - deschis și sistematic - este inacceptabil. Suntem cu mult în spatele momentului în care ar trebui să ne aflăm pentru a obține o reprezentare diversificată. Nu ar fi trebuit să ne ia atâta timp ca să o recunoaștem, dar suntem hotărâți să o schimbăm în viitor (...) Prin programul People’s Place vom crea oportunități și vom apăra ceea ce este corect.”
Principiul? O platformă cu trei piloni pentru care Tommy Hilfiger s-a angajat să plătească 5 milioane de dolari pe an în următorii trei ani. Scopul este de a promova reprezentarea oamenilor de culoare în industriile modei și de creație. Cum? Prin concentrarea pe parteneriate cu un portofoliu diversificat de talente, dar și pe colaborări vizate. Prin susținerea accesului comunităților minoritare la cariere în lumea modei și a creației. În cele din urmă, prin organizarea de analize interne independente privind diversitatea, echitatea și includerea în industria modei. Pentru a asigura rezultate, Tommy Hilfiger a creat, de asemenea, o structură de guvernare pentru a supraveghea acest program. Ascultarea, învățarea, acțiunea vor fi acum cuvintele de veghe ale brandului american.
Ceea ce pierde noul Bentley Continental GT în cilindri se compensează în putere.
Reguli de acces şi conduită la concertul susţinut de Mariza
Andreea Bostănică a făcut, de- alungul timpului, o adevărată avere cu ajutorul rețelelor de socializare, acolo unde este extrem de activă, în fiecare zi.
Rihanna și A$AP Rocky au sărbătorit în weekend „Ziua Mamei” și l-au serbat și pe fiul lor mai mare, care a împlinit 2 ani.
Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.