Dacă există un lucru pe care te poți baza pe Tik Tok este să transformi tot stilul de viață și moda într-o estetică de nișă. Am văzut ascensiunea Vanilla Girl, Weird Girl, Dollcore, Mermaidcore, Coquettecore și multe altele. Cea mai recentă tendință TikTok, Tomato Girl, adaugă o pagină cărții de estetică micro fashion. La prima vedere, numele poate părea puțin ciudat. Dar estetica în sine nu este chiar atât de deranjantă, ci chiar invers.
Nu există o definiție exactă a unei Tomato Girl, dar imaginați-vă o fată care se află în vacanță în Europa, pe Coasta Amalfi, cumpărând vintage în weekend și care își petrece zilele îngrijindu-și peticele cu roșii, în timp ce briza ușoară alunecă peste părul ei ciufulit natural.

O adevărată Tomato Girl duce o viață relativ simplă, relaxându-se la soare când locuiește lângă mare și stând la biroul ei antic pentru a citi o carte sau a ține un jurnal al aventurilor ei zilnice. Îi place să păstreze lucrurile naturale – onduleurile ciufulite sunt coafura ei preferată, îmbrățișează aspectul fără machiaj și îi plac mesele cu legume proaspăt culese, salate și orice cu fructe de mare.
Dragostea pentru simplitate se extinde la modă. Estetica Tomato Girl prețuiește toate lucrurile de modă veche, cu piese din garderoba bunicii și cumpărături vintage atunci când caută ceva nou de îmbrăcat.

Rochiile de in, florile subtile, tivurile cu volane, dantelă, bijuterii aurii și fustele cu volan îi invadează garderoba. Spre deosebire de estetica Tik Tok, care se bazează pe stratificare excesivă, imprimeuri maxime și haine nepotrivite, estetica Tomato Girl privește moda dintr-o perspectivă mai romantică. Ea abordează viața de zi cu zi, fără a încerca să fie în centrul atenției în toate situațiile, ceea ce o determină să opteze pentru haine ușor de îmbrăcat pentru călătorii.
Pentru a reduce paleta de culori, îmbrăcați nuanțe slabe, cum ar fi crem, galben pal, maro, verde salvie și albastru moale – dar nici măcar nu vă gândiți să purtați negru. Aceasta este o tendință destul de revigorantă, care este perfectă pentru sezonul de vară, deoarece se bazează pe încetinirea și aprecierea lumii din jurul tău - amintește de tendința Cottagecore din 2020, care a avut și rădăcini simpliste.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză