Prada Paradigme rescrie regulă clasice de structură ale unui parfum. În principiu, o aromă este construită pe trei trepte – note de bază, note de mijloc și note de vârf, cele din urmă fiind primele care pot fi simțite odată ce parfumul este pulverizat. În schimb, în cazul Paradigme, primele care pot fi simțite sunt notele de bază, ce în acest caz sunt balsam de Peru, benzoin și lemn de guaiac. Nota de mijloc este bourbon geranium, iar cea de vârf este floarea de bergamotă. Parfumul este unul fresh, dar clasic, cu un aer neconvențional, care își propune să rescrie codurile masculinității clasice, aducând-o în contemporan. Esența este încapsulată într-un flacon din sticlă verde, un alt element care se abate de la normă, parfumurile bărbătești venind cel mai adesea în flacoane albastre sau bleumarin.
„Am rezonat foarte puternic cu ideea că există și alte moduri de a face lucrurile”, spune Tom Holland legat de campania a cărui star este. „Ca oameni tineri, trăim într-o lume care se schimbă rapid zi de zi, iar gândul că există diverse noi moduri de a aborda lucrurile este o manieră excelentă pentru a înfrunta provocările pe care viața ni le aruncă în fiecare zi. Genul acesta de gândire promovează ideea că schimbarea este bună, atâta vreme cât este în bine”.
Campania de promovare a parfumului Prada Paradigme a fost regizată de Thomas Vinterberg și îl are în centru pe Tom Holland care apare într-o serie de imagini ce se află la intersecția dintre universul cinematografiei și cel al modei. „Adesea, campaniile pentru parfumuri masculine sunt despre bărbați care își scot cămașa și virează volanul mașinii pe marginea unui munte, sau ceva de genul acesta”, spune Holland. „Nu am fost niciodată interesat să mă afișez în astfel de maniere”. Din acest motiv, actorul s-a declarat extrem de entuziasmat să colaboreze cu Vinterberg, regizor nominalizat în trecut pentru un premiu Oscar. Rezultatul este o campanie al cărei vibe rezonează cu cel al parfumului – contemporan, necomplicat și extrem de stylish.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.