Peter Hawkings a fost numit director artistic al TOM FORD. Hawkings a lucrat alături de Tom Ford timp de aproape douăzeci și cinci de ani și, cel mai recent, a fost vicepreședinte senior al TOM FORD Menswear. El îi va succeda lui Tom Ford în responsabilitățile sale de director de creație pentru categoriile de îmbrăcăminte pentru femei, bărbați și accesorii, precum și rolul de designer principal pentru colecții și piste.
„În Peter Hawkings, marca a găsit directorul artistic perfect”, a spus Tom Ford .„Peter a început să lucreze cu mine în urmă cu 25 de ani ca asistent de design pentru bărbați la Gucci și a urcat rapid în rândurile pentru a deveni cel mai longeviv designer masculin al companiei, când a părăsit brandul pentru a mi se alătura. Alăturați-vă TOM FORD.”
Creatorul de modă american Tom Ford se retrage de la brandul pe care l-a cofondat, în urma unei vânzări de 2,8 miliarde de dolari către grupul de cosmetice Estée Lauder.
Această remaniere are loc în urma acordului încheiat de Estée Lauder în noiembrie anul trecut de a cumpăra Tom Ford pentru 2,8 miliarde de dolari, inclusiv datoriile, prevalând asupra mai multor alţi concurenţi.
Pentru Estée Lauder, cu sediul la New York, achiziţia este cea mai mare dintr-o serie de tranzacţii care i-au extins piaţa internaţională în ultimii ani. Tranzacţia a inclus linia de îmbrăcăminte a Tom Ford, un segment de lux în care grupul de cosmetice are puţină experienţă.
Ford, în vârstă de 61 de ani, fost director de creaţie al Gucci şi Yves Saint Laurent, şi-a lansat brandul în urmă cu 18 ani împreună cu De Sole, fostul director executiv al Gucci.
Compania are o linie puternică de frumuseţe de lux, o linie de modă de succes şi o afacere profitabilă cu ochelari prin acorduri de licenţă cu producătorul italian de ochelari Marcolin.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.