Arhitect, designer de interior, director de creație, regizor de film și, de asemenea, designer vestimentar, Tom Ford este unul dintre cei mai influenți bărbați din lumea modei. El este președintele Council of Fashion Designers of America (CFDA) și această poziție l-a făcut responsabil pentru gestionarea industriei în fața crizei coronavirusului.
Tom Ford este realist și spune fără nicio ezitare că nu toată lumea va putea continua în industria de fashion, cel puțin nu ca până acum.
„Nu putem salva pe toată lumea, dar speranța noastră este să ajutăm companiile să supraviețuiască”, avertizează Tom Ford, adăugând că obiectivul este ca cât mai multe companii să poată supraviețui acestei crize. Creatorul de modă îi îndeamnă pe designeri să conștientizeze că „provocările cu care ne confruntăm nu au precedent”.
Tom Ford a avertizat că „brandurile trebuie să facă ajustări în magazinele lor pentru a crea medii sigure pentru angajați și clienți”. E însă pesimist, deoarece nu există minuni și nici „remedii rapide” pentru o revenire. „Acum este momentul să vă schimbați. Și ca să fie corect, industria se va schimba, dar schimbarea prezintă și o oportunitate de a reporni și de a crea o bază solidă pentru viitorul modei americane, tot ce pot promite este că va exista un viitor pentru noi toți”, spune Tom Ford.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.