Odată cu ceasul, Tom Ford a lansat Premiul Tom Ford pentru inovație plastică, în colaborare cu 52HZ, care își propune să accelereze inovația în jurul unui înlocuitor pentru plastic și să determine lumea să lupte împotriva poluării cu plastic.
„În opinia mea, luxul etic este cel mai mare lux dintre toate”, spune Tom Ford.
„Clientul Tom Ford este sofisticat, având o conștientizare sporită a problemelor cu care se confruntă planeta noastră și responsabilitatea pe care o avem pentru a o proteja. Sustenabilitatea este o problemă cheie în viața noastră chiar acum. În special, cantitatea de plastic oceanic pe care o generăm are probabil cea mai mare influență asupra mediului nostru dintre toate. Pentru fiecare 1000 de ceasuri din plastic Ocean pe care le producem și le vindem, îndepărtăm permanent și împiedicăm pătrunderea în ocean a 490 de kilograme de deșeuri de plastic. Este incredibil de atrăgător să știți că nu purtați doar un produs de înaltă calitate, ci pur și simplu deținând produsul, luați măsuri directe și pentru a îmbunătăți planeta.”, mai spune designerul american.

Statisticile sunt cu adevărat alarmante. Peste opt milioane de tone de plastic intră în oceane în fiecare an, echivalentul aruncării unui camion de gunoi plin cu lucruri în mări în fiecare minut. Până în 2050, vor exista mai multe materiale plastice în oceane decât pești. „Este una dintre cele mai mari probleme cu care ne confruntăm: poluarea oceanelor”, spune Tom Ford . „Dacă mor, avem mari probleme”.
Premiul Tom Ford pentru inovație plastică are un total de 1 milion de dolari care urmează să fie acordat proiectelor care nu numai că au un impact pozitiv asupra mediului, dar sunt, de asemenea, scalabile și pregătite pentru piață până în 2025.
Ceasul Tom Ford Ocean Plastic este o versiune a colecției automate elvețiene 002 Timepiece lansată în primăvara anului 2019. Se vinde cu 995 de dolari la buticurile Tom Ford din întreaga lume și online la tomford.com din această lună.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.