Piatra este un simbol al viitorului casei.
Tiffany vrea să realizeze cea mai scumpă bijuterie pe care a fost vândută vreodată. Bijutierul a a achiziționat recent un diamant sub formă de oval de 80 de carate, o piatră fără cusur pe care o va încadra într-un colier inspirat de un design realizat inițial de Tiffany pentru Târgul Universal din 1939. Colierul, acum în curs de dezvoltare, va fi prezentat anul viitor, când Tiffany & Co. își dezvăluie flagship-ul complet renovat în New York.
Un colier inspirat de Art Deco, pe care Tiffany l-a prezentat la Târgul Mondial în 1939.
Reed Krakoff, directorul artistic al Tiffany, a declarat că bijutierul a achiziționat această piatră specială, deoarece „Tiffany caută întotdeauna cele mai extraordinare pietre disponibile pe piață. Când ceva devine disponibil, este ceva despre care vorbim și cum îl putem prezenta într-un mod special și unic, vorbind despre moștenirea, istoria și arta Tiffany.”
Un purtător de cuvânt al Tiffany & Co. a refuzat să comenteze cât a plătit compania pentru diamant și care va fi prețul colierului, dar a menționat că suma va avea cu siguranță opt cifre. Diamantul a fost extras în Botswana, în condiții care respectă criteriile stricte de durabilitate și umanitate ale Tiffany, a fost tăiat și lustruit în Israel și va fi corectat în New York. Tiffany încă planifică colierul și rămâne neclar câte diamante vor fi încorporate în designul final.
Vorbind despre raritatea unei pietre atât de mari, fără cusur, directorul executiv al Consiliului Natural Diamond, David Kellie, a spus: „Aceasta este o descoperire extraordinară. Numărul de diamante de calitate prețioasă peste cinci carate recuperate pe Pământ într-un an este foarte mic. Dimensiunea incredibilă de 80 de carate, combinată cu clasa sa D și impecabilă din interior, fac din acest diamant un adevărat miracol al naturii și printre cele mai rare diamante descoperite vreodată. Nu numai că diamantele sunt una dintre cele mai incredibile creații ale naturii, ci sunt esențiale pentru oamenii și economiile țărilor în care se găsesc. Din vânzarea acestui diamant și a tuturor diamantelor descoperite în Botswana beneficiază în mod direct oamenii și comunitățile de acolo, inclusiv implementarea infrastructurii și a unui sistem de școlarizare gratuit. ”
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.