Tiffany & Co. sub LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton începe să prindă contur. Brandul a ales-o pe Ruba Abu-Nimah să ocupe funcția de director executiv creativ, marketing și comunicare. Abu-Nimah se alătură bijutierului american de la Revlon, unde a ocupat funcția de vicepreședinte senior, director de creație. Ea și-a luat în primire noul rol săptămâna aceasta și îi raportează direct vicepreședintelui executiv Tiffany pentru produse și comunicații, Alexandre Arnault.
Ruba Abu-Nimah
Ruba Abu-Nimah este un designer experimentat, care a lucrat și în roluri de rang înalt la revista Elle, Bobbi Brown și Shiseido. În vara anului trecut, a început un proiect de colaborare cu Phillip Lim privind mărfurile, beneficiind de diferite cauze sociale, inclusiv explozia tragică din Beirut.
LVMH este cunoscut de mult timp pentru normalizarea neprevăzutului. Numirea lui Abu-Nimah urmează cu siguranță tendința în acest sens, deoarece fostul director creativ Revlon nu provine dintr-un fond de bijuterii. Deși s-a spus puțin despre poziția ei în acest moment, WWD raportează că Abu-Nimah nu va fi implicată în dezvoltarea produselor, concentrându-se în schimb pe conducerea viziunii creative la Tiffany.
Rămâne de văzut cum experiența ei în cosmetică îi va influența munca la Tiffany, dar urmează să aflăm mai multe despre noul ei rol în zilele și săptămânile următoare.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.