Tiffany & Co. x Fondation César Homeware lansează o colecție de articole pentru casă

Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.

Colecția Tiffany & Co. x Fondazione César îmbină viziunea artistică îndrăzneață a renumitului sculptor francez César Baldaccini cu eleganța atemporală și măiestria sinonimă cu Tiffany & Co. Sub conducerea lui Lauren Santo Domingo, Director Artistic al Tiffany Home, această colecție întruchipează o celebrare a expresiei creative și a depășirii limitelor designului tradițional.

Tiffany & Co.

În centrul acestei colaborări se află farfurii de desert rafinate și un set de cești de espresso cu farfurii, concepute pentru a îmbunătăți orice serviciu de ceai. Inspirat de conceptul de „farfurie spartă” al lui César din 1973, Tiffany & Co. reintroduce trei modele de arhivă din porțelan de la Le Tallec, un atelier francez prestigios. Aceste farfurii prezintă un design de mozaic trompe-l’oeil accentuat de nuanțe vibrante de Tiffany Blue® sau culori inspirate de pietre prețioase, îmbinând perfect ironia și poezia. Mozaicurile uimitoare reflectă fascinația lui César pentru reimaginarea și reutilizarea obiectelor de zi cu zi, o abordare artistică care i-a decorat propria bucătărie și grădină.

Tiffany & Co.

Pentru a completa vesela, colecția include lingurițe placate cu aur cu mânere emailate vibrante, precum și lenjerii țesute manual din fibre de in pentru rezistență și absorbție. Aceste linii prezintă detalii complexe de penaj, care reproduc modelul emblematic Bird on a Rock. Seturile de tacâmuri vermeil placate cu aur, denumite Hampton și Chrysanthemum, sporesc și mai mult experiența opulentă. Setul Chrysanthemum de inspirație Art Nouveau și setul regal Hampton, influențat de Hampton Court din Anglia, demonstrează dedicarea Tiffany pentru proporții, echilibru și măiestrie de excepție.

Tiffany & Co.

Dincolo de veselă, colecția Tiffany & Co. x Fondation César introduce un încărcător uimitor, două sfeșnice și boluri de sare și piper inspirate de celebra serie Expansions a lui César. Având originea la sfârșitul anilor 1960 din experimentele sale cu spumă poliuretanică expandată, Expansions a dezvoltat sculpturi în bronz cu forme libere, dintre care unele reflectă stilul Art Nouveau pe care Tiffany l-a îmbrățișat mult timp.

Această colaborare marchează o nouă etapă în istoria Tiffany & Co. privind parteneriatele cu artiști inovatori. Colecția Tiffany & Co. x Fondation César va fi disponibilă la The Landmark din New York City și online prin intermediul site-ului Tiffany & Co. US începând cu luna noiembrie a acestui an.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Colecția Skims x The North Face aduce elemente neutre iconice pe hainele de schi

The North Face și SKIMS fac echipă pentru o colecție care îmbină stilul și performanța.

Suma exorbitantă pe care Dorian Popa a plătit-o pentru a petrece Crăciunul în New York

Dorian Popa a fost cucerit iremediabil de Statele Unite ale Americii și vrea să petreacă sărbătorile de iarnă într-un oraș care se pregătește cum se cuvine pentru el.

Waterdrop lansează o nouă colecție alături de Novak Djokovic

Waterdrop anunță lansarea colecției de termosuri multifuncționale din oțel inoxidabil Waterdrop Novak Djokovic, în ediție limitată, ghidată de misiunea de a încuraja oamenii să bea mai multă apă și să reducă utilizarea plasticului.

Jaguar a prezentat primul model electric al companiei, Jaguar 00

Jaguar a prezentat prototipul primei sale mașini electrice, denumită Jaguar 00, dar a primit o serie de reacții amestecate, de la admirație, la critici, în special pentru dimensiunea modelului.

Catedrala Notre-Dame din Paris se redeschide la 5 ani după incendiul devastator

Dupa aproape 5 ani de restaurari si reabilitari, catedrala Notre Dame din Paris va fi deschisa publicului larg incepand cu data de 8 decembrie.

Louis Vuitton lansează o colectie pentru câini

Fie că aveți un câine sau o pisică, există multe modalități de a le răsfăța.

8 milioane de dolari pentru un inel cu diamante colorate

Un inel impresionant cu diamante colorate este vedeta viitoarei licitații de bijuterii a celebrei case Christie’s, inelul de 5.7 carate ar putea atinge 8 milioane dolari la licitația Magnificent Jewels.

SKIMS a anunțat o colaborare cu Dolce&Gabbana

SKIMS a anunțat cea mai recentă colaborare a sa, care va fi cu Dolce&Gabbana, un brand cu un trecut oarecum tumultuos, ca să nu spun mai mult.

Jimmy Choo dezvăluie noul parfum festiv „I Want Choo”

Jimmy Choo, îndrăgitul brand de modă și casă de parfumuri, introduce o nouă componentă îndrăzneață în colecția sa cu cel mai recent parfum al său, „I Want Choo Le Parfum”.

evian și Pharrell Williams dezvăluie noua sticlă, Fountain of Youth

evian face echipă cu Pharrell Williams și marca sa de îngrijire a pielii Humanrace pentru a lansa o sticlă în ediție limitată care celebrează bunăstarea corpului și a minții.

Primul restaurant Louis Vuitton din S.U.A. a fost deschis în New York

Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.

Cum a pierdut Rocsana Marcu 2,5 milioane de euro din cauza lui Neymar

Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Sotheby’s scoate la licitaţie primul portret realizat de un robot

Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Rolls-Royce dezvăluie primul Private Office în New York

Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Toyota topește părți ale mașinilor sale și le transformă în pietre prețioase

Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Chanel a dezvăluit colierul-ceas care îți permite să asculți muzică și să preiei apeluri

Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Bottega Veneta creează un paradis venețian unic pentru clienții VIP

Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN