Colecția capsulă „Pokémon: The Tiffan y & Arsham Studio & Pokémon” cuprinde obiecte de zi cu zi concepute ca descoperiri arheologice dintr-un viitor imaginat.
Inspirată de expoziția de artă „A Ripple in Time”, pe care Arsham și Pokémon au prezentat-o în februarie 2022, gama include pandantive din argint oxidat reprezentând personaje legendare Pokémon, precum Charmander, Squirtle, Jigglypuff, Cubone, Mew și, bineînțeles, Pikachu.
Acesta din urmă, fiind cel mai faimos Pokémon, primește un tratament special cu pandantive și coliere din aur galben de 18K, care seamănă foarte mult cu blana galben strălucitoare a lui Pikachu. O altă piesă demnă de remarcat din colecție este colierul statement cu șase Pokemon din argint sterling oxidat cu accente de diamante. „Cea mai recentă colaborare a mea cu Tiffany & Co. este o combinație de cultură pop, bijuterii fine și artă”, a transmis Arsham pentru WWD.
„Pokémon a avut o prezență imensă încă de când eram copil, iar această colecție capsulă celebrează influența pe care a avut-o Pokémon în munca mea și parteneriatul meu de lungă durată cu un brand de patrimoniu precum Tiffany & Co. Ambele sunt inextricabile de amprenta culturală a trecutului, prezent și viitor.”
Colierele sunt găzduite în Tiffany Blue Poké Balls, în timp ce modelele din argint sterling oxidat sunt ambalate într-o versiune co-branded a Tiffany Blue Box. Colecția capsulă Tiffany & Co. x Arsham Studio x Pokémon se va vinde cu prețuri cuprinse între 1.290 și 29.000 de dolari și va fi disponibilă din luna decembrie.
Căutarea s-a încheiat. Demna Gvasalia a fost anunțat ca fiind noul director de creație la Gucci, alăturându-se unei noi runde de schimbări și numiri de designeri luna aceasta.
Donatella Versace, una dintre cele mai cunoscute creatoare de modă din industrie, se va retrage din funcția de director de creație al brandului Versace, după aproape trei decenii în această funcție la compania fondată de fratele sau Gianni, transmite Reuters.
Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.
Simone Bellotti a fost anunțat ca director de creație al brandului Jil Sander. Postul ocupat începând din acest moment de Bellotti rămăsese vacant de luna trecută, când Luke și Lucie Meier, foștii directori de creație, și-au anunțat plecarea din cadrul companiei.
Motocicleta Harley-Davidson CVO Road Glide RR are un preț de 110.000 de dolari și vor fi construite doar 131 din modelul ultra-exclusiv.
Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.
Bernie Ecclestone, fostul patron al Formulei 1, a declarat la finalul lui 2024 că-și va vinde colecția impresionantă de 69 de mașini, în care se regăsesc Ferrari-uri cu care au concurat campionii mondiali de F1.
Pentru primul său spectacol la Tom Ford, Haider Ackermann îmbină dorința, lejeritatea și frumusețea modernă.
Kim Kardashian face furori din nou cu lansarea celei mai recente colecții de costume de baie SKIMS. Noua linie, programată să apară pe 6 martie 2025, vine cu o campanie impresionantă, fotografiată de fotograful Playboy Ana Dias.
“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a
Prada a început negocierile pentru a cumpăra brandul de modă Versace de la compania americană Capri Holdings la un preț care ar depăși 1,5 miliarde de dolari, potrivit The Guardian.
Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.
Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.
Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.
Inspirat de legendarul Aston Martin DBR1, care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1959, acest model open-top reprezintă un tribut adus moștenirii competiționale a mărcii. Exemplar unic în România, mașina expusă la Țiriac Collection este numărul 61 din seria limitată de doar 88 de unități produse.
Leonardo DiCaprio devine ambasador al mărcii Rolex, o mișcare de putere cu doar o săptămână înainte de Oscar și cu cinci săptămâni înainte de Watches and Wonders.
A$AP Rocky preia frâiele studiourilor Ray-Ban pentru a reimagina viitorul mărcii.
Producătorul italian de automobile de lux Ferrari a raportat o creştere semnificativă a profitului net pentru anul 2024, datorită unui mix puternic de produse şi a cererii tot mai mari pentru personalizarea vehiculelor sale, şi a anunţat lansarea primului său model electric, în octombrie, transmite CNBC.