Potrivit WWD, directorul creativ pentru bijuteriile Cartier din 2005 va conduce categoriile de bijuterii și bijuterii fine la iconicul producător american de bijuterii de la sfârșitul acestui an.
Înainte de a se alătura Cartier, Nathalie Verdeille a absolvit Haute École de Joaillerie de Paris în 1997 și a lucrat pentru designerul de bijuterii Lorenz Bäumer. De asemenea, ea a condus linia de bijuterii fine la Chaumet, care face parte din divizia de ceasuri și bijuterii a LVMH. În noua sa funcție, ea va raporta lui Alexandre Arnault, vicepreședinte executiv, detalii despre produs și comunicare.
Nathalie Verdeille
Numirea lui Nathalie Verdeille face parte dintr-un proiect de reînnoire pe care Tiffany l-a întreprins deja de anul trecut sub conducerea trio-ului de directori LVMH: Alexandre Arnault, Anthony Ledru, CEO Tiffany după o carieră în principal în industria bijuteriilor din SUA și câțiva ani la Paris la Louis Vuitton, și Michael Burke, președinte și CEO al Vuitton, membri ai consiliului de administrație Tiffany.
În ianuarie, marca Tiffany a fost cumpărată cu 15,8 miliarde de dolari de către gigantul francez de lux LVMH.
Cel mai recent, Tiffany a dezvăluit o nouă campanie cu un grup de vedete diverse, precum actrițele Tracee Ellis Ross și Anya Taylor-Joy, precum și atleta de elită Eileen Gu. Această modificare face parte dintr-o reorganizare corporativă.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.