Thailanda schimbă strategia în materie de turism și mizează doar pe lux

Strategia Thailandei de renaștere a turismului este de a miza pe turiștii înstăriți, care caută intimitate și respectă distanțarea socială în pandemie.

Phiphat Ratchakitprakarn, ministrul turismului din Thailanda, susține că pandemia oferă o oportunitate de resetare a sectorului turistic din țara sa, care devenise dependentă de grupurile chinezești și de backpackers. După ce granițele țării vor fi redeschise și vor fi stabilite așa-numitele bule de călătorie, adică poduri aeriene între Thailanda și alte țări, eforturile de marketing vor fi orientate către persoane mai înstărite, care își doresc vacanțe de lux cu riscuri minime.

Guvernul va permite inițial un număr mic de sosiri în țară, doar pentru anumite categorii de vizitatori. De asemenea, prioritatea vor avea clienții fideli ai resorturilor de lux din insulele Phuket, Ko Samui, Phangan și Phi Phi.

Phuket

Oamenii vor fi obligați să facă testul de Covid-19 înainte de călătorie, dar și la sosire, să aleagă o insulă cu resort și să rămână acolo pentru o perioadă de timp. Ei vor putea călători liber în timp ce se află pe insulă și li se va permite să plece acasă sau alte destinații din Thailanda, după ce au trecut cel puțin 14 zile. Granițele Thailandei sunt blocate până în 30 iunie, dar majoritatea restricțiilor asupra călătoriilor interne au fost ridicate în această lună.

Obiectivul autorităților este ca Thailanda să aibă 10 milioane de turiști străini în acest an - un sfert față de anul trecut. Venitul total din turism este prognozat la 39,6 miliarde USD anul acesta, în scădere cu 59% față de anul trecut.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Cea mai scumpă masă din lume va costa 495.000 de dolari și va fi servită într-un balon spațial

O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Whisky-ul Macallan și Bentley costă mai mult decât o mașină nouă

Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Cadourile de la Premiile Oscar 2024 valorează 170.000 de dolari

Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?

Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Fuziunea dintre modă și sunet: boxa portabilă Fendi x Devialet Mania

Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Cea mai rapidă mașină din lume, scoasă la vânzare. Preţul cerut este uriaş

Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL