Thailanda a anunțat că urmează să redeschidă Phuket turiștilor vaccinați începând cu 1 iulie 2021, asta înseamnă după mai bine de un an de la închidere. Paradisul asiatic va renunța la cerințele de carantină pentru turiștii care sosesc pe stațiunea-insulă după ce dovedesc că sunt vaccinați împotriva Covid-19.
Aceasta este prima etapă a inițiativei guvernului thailandez de a restabili industria turismului, alte destinații turistice, cum ar fi Koh Samui, sunt luate în considerare pentru redeschidere. Turismul a contribuit la o cincime din economia Thailandei înainte de pandemie.
Această mișcare indică, de asemenea, că Phuket își va redeschide granițele cu trei luni mai devreme decât restul țării. Rapoartele anterioare au afirmat că există planuri de redeschidere a granițelor pentru turiștii vaccinați în octombrie.
Potrivit președintelui asociației turistice a insulei, „o redeschidere timpurie ar putea adăuga peste 1,3 miliarde de dolari economiei, dar o redeschidere cu succes depinde și de acordul internațional de pașaport de vaccinare și de negocierile cu alte țări pentru permite călătoria fără carantină”.
Încasările din turism reprezintă circa 10% din produsul intern brut (PIB) al Thailandei, iar Phuket este o destinaţie turistică foarte populară.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.
Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.
Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.
Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.