Redeschiderea popularei destinații, după mai bine de 3 ani, vine însă cu mai multe reguli pentru vizitatori.
Bărcile nu vor putea intra în golf. În schimb, conducătorii ambarcațiunilor vor trebui să lase pasagerii la un dig situat în spatele insulei, departe de faimosul golf.
Doar opt bărci cu motor vor avea voie să acosteze în același timp, iar vizitele vor fi limitate la o oră, cu maxim 300 de turişti permisi pe rundă, de la 10:00 la 16:00 zilnic, scrie CNN.
Destinația populară a fost interzisă turiștilor din iunie 2018, deoarece oficialii s-au angajat într-un program menit să revigoreze coralii decimați din zonă.
Plaja imaculată de pe insula thailandeză Koh Phi Phi, devenită celebră odată cu filmul “The Beach”, trebuia să fie închisă doar 4 luni, însă perioada a fost extinsă pe termen nedeterminat din cauza distrugerilor provocate de turiști.
Mica plajă Maya Bay a fost una dintre cele mai faimoase atracții ale țării în ultimele două decenii, mulțumită în mare parte succesului global al filmului „The Beach”. Potrivit cifrelor oficiale, golful a primit aproximativ 5.000 de vizitatori pe zi, în medie, în 2018.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.
Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.
Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.
Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.