Deşi graniţele Thailandei sunt închise pentru majoritatea turiştilor străini începând de la finele lunii martie, pentru combaterea pandemiei, guvernul de la Bangkok intenţionează în prezent să acorde vize străinilor care vor să petreacă în Thailanda o perioadă de timp de până la nouă luni, a declarat Boon Vanasin, preşedintele Thonburi Healthcare Group Pcl, al treilea mare grup de spitale private din Thailanda, care pe lângă spitale deţine şi cămine de bătrâni.
Aceşti vizitatori pe termen lung ar urma să îşi înceapă sejurul în Phuket, una din principalele destinaţii turistice din Thailanda, cu o perioadă de 14 zile în carantină timp în care vor fi supuşi mai multor teste pentru depistarea virusului. După trei săptămâni petrecute în insula Phuket, şi cu condiţia ca rezultatele testelor de coronavirus sunt negative, vor putea călători şi în alte regiuni din Thailanda, precizează Boon Vanasin, care susţine că are informaţii directe cu privire la planul guvernului şi se aşteapă ca primii turişti să ajungă înaintea iernii.
Chiar dacă guvernul a aprobat, în principiu, acest plan, au mai rămas de finalizat unele măsuri destinate reducerii riscului de infecţie, a declarat purtătorul de cuvânt al guvernului de la Bangkok, Traisulee Traisoranakul. Această deschidere ar fi o gură de oxigen pentru industria turismului şi ospitalităţii din Thailanda, care se chinuie să supravieţuiască după cinci luni fără vizitatori străini. Chiar dacă Thailanda este una din ţările cu cele mai bune succese la nivel mondial în combaterea pandemiei de Covid-19, economia sa bazată pe turism a fost una din cele mai afectate la nivel global, prognozele pentru acest an indicând o contracţie record de 8,5%.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.
Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.
Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.
Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.