Guvernul speră că noua inițiativă va produce venituri de peste 50 de milioane de dolari în această ramură de turism.
Programul are ca scop relansarea industriei turismului din Thailanda, afectată grav de pandemia de coronavirus. Anterior, în ianuarie, Thailanda a anunțat o inițiativă prin care turiștii își puteau petrece perioada obligatorie de carantină pe un teren de golf, informează BBC.
Thailanda are o economie care se bazează pe veniturile aduse de turiști, însă le-a interzis accesul în țară anul trecut, pentru a limita răspândirea virusului.
Anunțat luni, programul de carantină pe yacht le va permite vizitatorilor cu teste negative de coronavirus să-și petreacă caratina la bordul unui iaht sau a unui mic vas de croazieră în Phuket.
Pandemia a redus drastic numărul de turiști care vizitează țara asiatică, numărul acestora scăzând de la 50.000 pe zi la doar câteva sute.
Programul a început deja să accepte primii turiști pentru un parcurs de probă, iar aproape 100 de ambarcațiuni ar urma să ia parte la inițiativă odată ce pornește oficial. Vizitatorii trebuie să poate o brățară care le monitorizează semnele vitale, inclusiv temperatura și tensiunea, dar care urmărește și locația purtătorului prin GPS. Dispozitivul poate transmite informații și din larg, pe o rază de 10 kilometri.
După ce a interzis accesul turiștilor străini în martie 2020, Thailanda a început să-și redeschidă granițele treptat, începând cu luna octombrie.
Săptămâna trecută, ministrul Turismului din această țară a anunțat că va propune un plan prin care turiștii străini să-și poate petrece carantina obligatorie în zone turistice, precum stațiuni de pe malul mării. Inițiativa de carantină la hotel ar urma să înceapă în aprilie sau mai în provincii căutate de turiști, cum ar fi Phuket, Krabi sau Chiang Mai.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.
Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.
Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.
Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.