Thailanda lansează carantina pe iaht

Turiștii care merg în Thailanda își pot petrece acum cele două săptămâni obligatorii de carantină după intrarea în țară la bordul unui iaht.

Guvernul speră că noua inițiativă va produce venituri de peste 50 de milioane de dolari în această ramură de turism.

Programul are ca scop relansarea industriei turismului din Thailanda, afectată grav de pandemia de coronavirus. Anterior, în ianuarie, Thailanda a anunțat o inițiativă prin care turiștii își puteau petrece perioada obligatorie de carantină pe un teren de golf,  informează BBC.

Thailanda are o economie care se bazează pe veniturile aduse de turiști, însă le-a interzis accesul în țară anul trecut, pentru a limita răspândirea virusului.

Anunțat luni, programul de carantină pe yacht le va permite vizitatorilor cu teste negative de coronavirus să-și petreacă caratina la bordul unui iaht sau a unui mic vas de croazieră în Phuket.

Pandemia a redus drastic numărul de turiști care vizitează țara asiatică, numărul acestora scăzând de la 50.000 pe zi la doar câteva sute.

Proba

Programul a început deja să accepte primii turiști pentru un parcurs de probă, iar aproape 100 de ambarcațiuni ar urma să ia parte la inițiativă odată ce pornește oficial. Vizitatorii trebuie să poate o brățară care le monitorizează semnele vitale, inclusiv temperatura și tensiunea, dar care urmărește și locația purtătorului prin GPS. Dispozitivul poate transmite informații și din larg, pe o rază de 10 kilometri.

După ce a interzis accesul turiștilor străini în martie 2020, Thailanda a început să-și redeschidă granițele treptat, începând cu luna octombrie.

Săptămâna trecută, ministrul Turismului din această țară a anunțat că va propune un plan prin care turiștii străini să-și poate petrece carantina obligatorie în zone turistice, precum stațiuni de pe malul mării. Inițiativa de carantină la hotel ar urma să înceapă în aprilie sau mai în provincii căutate de turiști, cum ar fi Phuket, Krabi sau Chiang Mai.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Louis Vuitton lansează o ciocolată exclusivistă în ediție limitată

Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.

Gucci anunță un nou ambasador de imagine

Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.

Brandul Loewe transformă cojile de portocale în tricouri

Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.

Christian Horner, demis de la Red Bull Racing

Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.

Dior x Lewis Hamilton: o colecție capsulă afrofuturistă care combină luxul, sportul și angajamentul

Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.

The Julius Bucharest, fostul Hotel Ambasador de pe Magheru, se va deschide cu noua înfățișare în 2027

După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.

Vedete pe lista neagră a Ferrari

Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.

Michael Rider orchestrează o revenire subtilă și remarcabilă la Celine

Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.

David Popovici, ambasador global al UiPath

Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.

Glenmorangie a fost numit whisky oficial al Formula 1

Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.

Cătălin Botezatu s-a fotografiat cu Paris Hilton

Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.

Bentley are un nou logo, după 20 de ani

Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.

Vedete pe lista neagră a Ferrari

Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.

hourglass_full 4 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Glenmorangie a fost numit whisky oficial al Formula 1

Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Louis Vuitton lansează o colecție de brelocuri inspirate de fenomenul Labubu

Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Louis Vuitton deschide un magazin concept inspirat de nave în Shanghai

Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.

hourglass_full 15 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
LeBron James și Richard Mille au dezvăluit un ceas în ediție limitată

Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.

hourglass_full 18 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
BMW și Nuna au colaborat pentru un nou cărucior de lux pentru bebeluși

Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.

hourglass_full 19 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL