Dar acum puteți găsi această tequila în 15 piețe noi din SUA, precum și online, așa că poți savura această tequila în confortul propriei case.
Volcan XA este cea mai nouă expresie de la Volcan de mi Tierra, un brand de tequila deținut de Moet Hennessy, care a fost relansat ca produs renovat încă din 2017. Volcan este deja poziționat ca o opțiune de ultimă generație în lumea aglomerată de tequila, dar XA pare că au fost destinate în mod special să concureze cu altele care se încadrează într-un anumit interval de preț, cum ar fi Don Julio 1942, Clase Azul și noul Patron El Alto. Mai este și faptul că tequila va depăși vânzările interne de whisky american în viitorul foarte apropiat, deoarece categoria își continuă traiectoria ascendentă în popularitate.
La fel ca Patron El Alto în special, XA este un amestec de tequila învechite care include reposado, anejo și extra anejo (deci din punct de vedere tehnic este o tequila reposado, având în vedere că este cel mai tânăr stil inclus în amestec). Nu au fost folosiți aditivi în producția de XA, conform mărcii, și a fost învechit în butoaie brevetate numite Grace Casks. Acestea sunt butoaie de stejar virgin american ușor prăjite, care sunt făcute din copaci din diferite parcele pentru a oferi spirtului un profil de aromă unic, o practică care a fost folosită în industria vinului despre care echipa de la Volcan a crezut că s-ar potrivi la fel de bine cu tequila. Agavele folosite la producerea ei provin din câmpurile înalte și de șes și sunt cultivate în sol vulcanic care înconjoară vulcanul care dă numele mărcii.
Vara trecută au avut loc câteva petreceri pentru a sărbători lansarea Volcan XA ca tequila on-premise, inclusiv evenimente în Las Vegas și Ibiza. Dacă nu ați primit invitația la unul dintre acele evenimente exclusive, aveți noroc pentru că acum lansarea se extinde pe 15 piețe din SUA, inclusiv California, Florida, Massachusetts, New Jersey, New York, Texas și Washington, DC. De asemenea, o puteți găsi la vânzare (cu 175 de dolari sticla) pe site-uri web.
Căutarea s-a încheiat. Demna Gvasalia a fost anunțat ca fiind noul director de creație la Gucci, alăturându-se unei noi runde de schimbări și numiri de designeri luna aceasta.
Donatella Versace, una dintre cele mai cunoscute creatoare de modă din industrie, se va retrage din funcția de director de creație al brandului Versace, după aproape trei decenii în această funcție la compania fondată de fratele sau Gianni, transmite Reuters.
Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.
Simone Bellotti a fost anunțat ca director de creație al brandului Jil Sander. Postul ocupat începând din acest moment de Bellotti rămăsese vacant de luna trecută, când Luke și Lucie Meier, foștii directori de creație, și-au anunțat plecarea din cadrul companiei.
Motocicleta Harley-Davidson CVO Road Glide RR are un preț de 110.000 de dolari și vor fi construite doar 131 din modelul ultra-exclusiv.
Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.
Bernie Ecclestone, fostul patron al Formulei 1, a declarat la finalul lui 2024 că-și va vinde colecția impresionantă de 69 de mașini, în care se regăsesc Ferrari-uri cu care au concurat campionii mondiali de F1.
Pentru primul său spectacol la Tom Ford, Haider Ackermann îmbină dorința, lejeritatea și frumusețea modernă.
Kim Kardashian face furori din nou cu lansarea celei mai recente colecții de costume de baie SKIMS. Noua linie, programată să apară pe 6 martie 2025, vine cu o campanie impresionantă, fotografiată de fotograful Playboy Ana Dias.
“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a
Prada a început negocierile pentru a cumpăra brandul de modă Versace de la compania americană Capri Holdings la un preț care ar depăși 1,5 miliarde de dolari, potrivit The Guardian.
Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.
Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.
Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.
Inspirat de legendarul Aston Martin DBR1, care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1959, acest model open-top reprezintă un tribut adus moștenirii competiționale a mărcii. Exemplar unic în România, mașina expusă la Țiriac Collection este numărul 61 din seria limitată de doar 88 de unități produse.
Leonardo DiCaprio devine ambasador al mărcii Rolex, o mișcare de putere cu doar o săptămână înainte de Oscar și cu cinci săptămâni înainte de Watches and Wonders.
A$AP Rocky preia frâiele studiourilor Ray-Ban pentru a reimagina viitorul mărcii.
Producătorul italian de automobile de lux Ferrari a raportat o creştere semnificativă a profitului net pentru anul 2024, datorită unui mix puternic de produse şi a cererii tot mai mari pentru personalizarea vehiculelor sale, şi a anunţat lansarea primului său model electric, în octombrie, transmite CNBC.