Fie că vorbim despre scurtmetraje, parade în spatele ușilor închise sau despre concepte 2.0 care implică realitatea augmentată, creatorii de modă profită de ocazie pentru a semna o nouă abordare, mai ancorată în realitate.
O îmbrăcăminte mai practică, mai respectuoasă față de o lume în schimbare, mai ușoară și cu tendințe care se aplică tuturor stilurilor, genurilor și siluetelor. Și apoi, deoarece aceasta este vocația lor principală, hainele sunt menite să-i facă pe oameni să viseze, urmând să caute petrecerea unde să strălucească.
Matlasat, combi, parka, pasamont ... Toate codurile sporturilor de iarnă sunt reinterpretate pentru oraș. Cu o întorsătură modernă, iarna oferă protecție, confort și eleganță.
De la stânga la dreapta: Louis Vuitton, Miu Miu, Chanel
Atractivă, dar falsă. Conștiente și din respect pentru animale, mărcile folosesc blănuri artificiale care sunt mai reale decât viața.
De la stânga la dreapta: Givenchy, Balenciaga, Prada
Îmbracă-te și revino la birou. Un profil de femeie de afaceri pariază totul pe o fustă plisată.
De la stânga la dreapta: Ami, Dior, 3.1 Phillip Lim
Pietrele, penele și paietele au făcut furori pe podiumurile de modă.
De la stânga la dreapta: Alberta Ferretti, Givenchy, Valentino
Tema principală a acestui sezon: anii 60, epoca swinging a anilor șaizeci reînnoită în era 2.0. Variante monocrome și rafinate, sexy, dar cu bun gust.
De la stânga la dreapta: Fashion East, Versace, Courrèges
O obsesie a sezonului, tricotajele acordă prioritate unei siluete comode, dar sexy. Întinzându-se pe lungime, dezvăluind pielea ici și colo, sau pariind pe transparență.
De la stânga la dreapta: Miu Miu, Chloé, Fendi
Cosmonaut, extraterestru, astronom? Un pic din toate în același timp: putem spune că moda visează, ducând iarna în domeniul îmbrăcămintei futuriste, între inspirația SF și NASA.
De la stânga la dreapta: Balmain, Balenciaga, Louis Vuitton
Există un aer festiv în colecțiile din acest sezon. Visele ca laitmotiv, rochiile de seară ies din dulap, iar un potop de paiete caracterizează moda, cu putere și caracter.
De la stânga la dreapta: Paco Rabanne, Isabel Marant, Gucci.
O temă de care nu ne săturăm niciodată. Haine caracterizate din anii șaptezeci la Hermès, extravaganță la Schiaparelli și sport chic la Celine de Hedi Slimane.
De la stânga la dreapta: Hermès, Schiaparelli, Celine de Hedi Slimane.
Exercițiu de stil geometric: moda își manifestă gustul pentru mix & match, juxtapunând și cusând împreună diferite țesături și piele.
De la stânga la dreapta: Etro, Chloé, Dolce & Gabbana
Monica și Ramona sunt cunoscute publicului, însă Alina, sora lor mai mare, a preferat să stea departe de camerele de luat vederi. La acest sfârșit de săptămână, două dintre ele s-au reunit, dar nu în România, ci în Italia.
După ce Simona Halep și-a vândut hotelul din Constanța pe care îl deținea, ar urma să vină rândul hotelului de lux din Poiana Brașov.
Ceea ce pierde noul Bentley Continental GT în cilindri se compensează în putere.
Reguli de acces şi conduită la concertul susţinut de Mariza
Andreea Bostănică a făcut, de- alungul timpului, o adevărată avere cu ajutorul rețelelor de socializare, acolo unde este extrem de activă, în fiecare zi.
Rihanna și A$AP Rocky au sărbătorit în weekend „Ziua Mamei” și l-au serbat și pe fiul lor mai mare, care a împlinit 2 ani.
Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.