Tehnologia digitală ar putea fi singura opțiune pentru mărcile de lux

Consumatorii nu mai urmăresc doar mărcile. Vor să se reflecte cu conținutul, poveștile și inspirațiile unei mărci. Când Christian Dior și Nike au anunțat pantofii sport Dior x Air Jordans, peste 5 milioane de oameni au dorit să cumpere adidașii la un preț de peste 1.000 de dolari. Doar câteva mii de perechi au fost făcute, iar multe au fost oferite în primul rând celor mai fideli clienți Dior din întreaga lume. Totuși, toți pantofii sunt digitali!

Săptămâna modei din Shanghai , care a fost transmisă în direct pe Tmall la sfârșitul lunii martie în timpul blocajului, nu a fost doar o prezentare de modă - a devenit o oportunitate de a transforma inspirația în achiziții, permițând consumatorilor să se afle în prima linie și să cumpere imediat ceea ce au văzut. Fanii primeau brusc o mulțumire instantanee și o imersiune digitală dintr-o prezentare de modă, în loc să fie nevoiți să consume imagini din revista câteva zile sau săptămâni mai târziu. Acum, digitalul a schimbat pentru totdeauna modul în care brandurile de modă de lux se vor gândi la prezentările de modă.

În forma sa digitală, spectacolul a amplificat experiența. În loc să restricționeze accesul un spectacol de modă, luxul poate fi acum o experiență de neuitat. Acum, moda poate crea o valoare extremă pentru milioane de oameni care pot sta în primul rând din confortul casei. Dar oamenii nu consumă doar online - au devenit și creatori de conținut avizi și obișnuiți. Viața noastră nu a fost niciodată la fel de publică ca acum, în special pentru Generația Z și milenari. Presiunea la conținutul produselor despre experiențele noastre pe platforme precum Instagram, WeChat sau TikTok continuă să crească.

Tinerii consumatori de lux trăiesc astăzi un stil de viață complet diferit. Este o viață curată în care ceea ce transmite o imagine pe rețelele de socializare conduce o mulțime de decizii, inclusiv unde să faci vacanță pentru a surprinde postările și poveștile perfecte. Drept urmare, mărcile de lux vor trebui să gândească diferit, fără să mai pună accentul pe produse și servicii ci mai degrabă să se concentreze asupra modului în care întreaga lor marcă se poate încadra în viața consumatorilor. Brandurile de lux trebuie să joace pentru a câștiga în loc să participe doar la digital, gândindu-se dincolo de avantajele simple ale comerțului electronic. Nu mai este vorba doar de a trece printr-o transformare digitală - asta a fost cu ani în urmă. Astăzi, accentul trebuie să fie pus pe măiestria digitală.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Usher a purtat cel mai scump ceas la Gala Met 2024

Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.

Acum poți dormi într-un muzeu Ferrari sau în conacul „X-Men”, datorită Airbnb

Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.

În ce își investește Selly câștigurile din online

Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.

Selly și-a luat bolid în valoare de 250.000 de euro. Cum arată noua achiziție

Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.

Pictură de Gustav Klimt redescoperită după un secol, adjudecată pentru 30 de milioane de euro

Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Cea mai scumpă masă din lume va costa 495.000 de dolari și va fi servită într-un balon spațial

O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Whisky-ul Macallan și Bentley costă mai mult decât o mașină nouă

Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Cadourile de la Premiile Oscar 2024 valorează 170.000 de dolari

Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?

Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Fuziunea dintre modă și sunet: boxa portabilă Fendi x Devialet Mania

Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL