Următorul exemplu este Louis Vuitton, cu primii săi pantofi sport eco-proiectați din porumb. Cu noii adidași Charlie, ni se face cunoștință cu un material numit Biopolioli, un plastic pe bază de porumb folosit pentru a crea acest design unisex de bază, dar izbitor. Asta nu e tot; tălpile sunt compuse din cauciuc reciclat cel puțin 94 la sută; și dantelele sunt realizate în întregime din fibre reciclate.
Brandul francez de lux își ia foarte în serios rolul său în conservarea mediului. Cutia adidașilor este tot din carton complet reciclat și devine geantă cu mâner. Renovat, reciclat, reutilizat, Louis Vuitton nu a lăsat nimic nereciclat cu pantofii sport Charlie.
Adidașii Charlie sunt fabricați în atelierul Louis Vuitton din Fiesso d'Artico, Italia. Pantofii sunt oferiți într-o singură variantă de culoare, alb cu accente de negru și gri în versiuni joase și high-top, dar acum că merg pe calea sustenabilității, este doar o chestiune de timp ca stilul să se modifice.
Mai multe mărci de lux fac tranziția către durabilitate. Hugo Boss a câștigat câteva puncte serioase, creându-și primul costum fără produse de origine animală. Stella McCartney și Adidas au colaborat, de asemenea, la pantofii vegani Stan Smith încă din 2019. Adidașii Charlie sunt evaluați la 1.080 de dolari pentru cei mai mici și 1.130 de dolari pentru cei cu talpă mai groasă. Acești adidași superbi sunt disponibili în magazinele Louis Vuitton din întreaga lume și sunt disponibili și online.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.