Însoțit de un remix Future Rave al hitului său „Titanium” pus în scenă cu efecte spectaculoase de lumină laser, Guetta cântă în futuristul parc solar Mohamed bin Rashid Al Maktoum de lângă Dubai. Un Macan Turbo și un Taycan Turbo GT apar și ele în videoclip conduse printr-unul dintre cele mai mari parcuri solare din lume, cu peste două milioane de module solare și o suprafață de 127 de kilometri pătrați. Turnul de energie solară de 263 de metri, cel mai înalt de acest gen, a devenit pupitrul temporar de DJ al lui Guetta.
Pionierul muzicii electronice se întâlnește cu pionierul mașinilor sport electrice: „Această colaborare este unul dintre acele lucruri la care visai când erai copil”, a spus Guetta. "Porsche a reprezentat întotdeauna emoție, performanță și depășirea limitelor, la fel ca muzica mea. Participarea la acest proiect a fost o adevărată inspirație." Guetta, un pionier în muzica electronică și unul dintre cei mai celebri DJ de pe glob, a fost întotdeauna cunoscut pentru depășirea limitelor, rămânând în același timp fidel originilor sale. Filmul campaniei se concentrează pe Macan Turbo și Taycan Turbo GT, cele mai recente două modele electrice ale Porsche, recent lansate în Orientul Mijlociu.
Pe lângă filmul principal, trei episoade cu imagini din culise oferă mai multe informații despre această locație futuristă și despre tehnologia sa de ultimă oră, colaborarea cu David Guetta și tehnicile folosite pentru a aduce acest film la viață. Toate filmele vor fi difuzate în Newsroom Porsche și pe canalele de socializare ale companiei.
"Dubai este un oraș care nu încetează să surprindă. Parcul solar este o locație incredibilă și nu mulți oameni știu despre el. Ne-am gândit că este perfect pentru Porsche, deoarece se aliniază cu angajamentul nostru clar către durabilitate" a declarat Dr. Manfred Bräunl, director executiv, Porsche Middle East and Africa FZE.
Puteți urmări videoclipul aici: https://youtu.be/gFUJgV6tQZI
Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.
Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.
Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.
Casa de modă franceză Chloé introduce „Chloé à la Plage”, prima colecție „High Summer” a brandului. De asemenea, este primul mare proiect lansat de când Chemena Kamali a devenit director de creație al brandului.
Met Gala 2025 a stabilit un nou record de strângere de fonduri, adunând 31 de milioane de dolari pentru Institutul de Costume al Muzeului Metropolitan de Artă, depășind cu mult suma de 26 de milioane de dolari din anul precedent. Această realizare subliniază importanța și sprijinul continuu pentru explorarea și celebrarea diversității în modă și cultură.
Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.
BMW este ferm convinsă că poți experimenta bucuria fără a fi neapărat la volanul unei mașini cu faimoasa siglă.
Constructorul auto italian Ferrari va demara procesul de lansare a primului său automobil complet electric în luna octombrie a acestui an, iar procesul se va derula de-a lungul a trei etape, a declarat marți directorul general Benedetto Vigna, transmite Reuters.
Alina Puşcău a vorbit deschis despre zvonurile care au circulat ani la rând în presa internațională, potrivit cărora ar fi avut o relație cu Leonardo DiCaprio.
Pisica Choupette, renumită pentru stilul său de viață luxos, este starul noii campanii a companiei de orologerie de lux Hublot.
Gigi Hadid și Bradley Cooper s-au afișat oficial ca un cuplu, într-o postare pe Instagram.
Casa de modă Dior lansează o campanie pentru linia sa de bijuterii fine, iar imaginea este nimeni alta decât actrița Charlize Theron, care colaborează îndeaproape cu brandul de aproape două decenii, ca ambasador de imagine.
BMW este ferm convinsă că poți experimenta bucuria fără a fi neapărat la volanul unei mașini cu faimoasa siglă.
Pisica Choupette, renumită pentru stilul său de viață luxos, este starul noii campanii a companiei de orologerie de lux Hublot.
Casa de modă Dior lansează o campanie pentru linia sa de bijuterii fine, iar imaginea este nimeni alta decât actrița Charlize Theron, care colaborează îndeaproape cu brandul de aproape două decenii, ca ambasador de imagine.
Optiq va primi o versiune V-Series, al doilea Cadillac EV de înaltă performanță, a anunțat compania miercuri.
PERMIS DE CĂLĂTORIE OBLIGATORIU PENTRU EUROPENI ÎN REGATUL UNIT
Prada a deschis pe 28 martie primul său restaurant independent din Asia – Mi Shanghai Prada Rong Zhai – în districtul Jing’an din Shanghai. Proiectat de renumitul regizor Wong Kar Wai, spațiul îmbină estetica, istoria, cultura și gastronomia într-o experiență inovatoare și captivantă.