Într-un interviu de televiziune din 17 aprilie, Yolanda Díaz, Ministrul Muncii din Spania, a descris în mod sumbru situația cu care se confruntă turismul spaniol, fiind puternic afectat de pandemia de coronavirus. Sectorul turistic al Spaniei contribuie, din 2018, cu peste 200 de miliarde de dolari la PIB. În acest context, Yolanda Díaz a declarat că cel mai devreme ar putea fi avută în vedere o revenire a turismului și a activităților de petrecere a timpului liber spre sfârșitul anului, scrie Forbes.
Oprirea de nouă și luni și jumătate a călătoriilor, măsură luată la mijlocul lui martie, ca urmare a instaurării carantinei, înseamnă că Spania va pierde întreg sezonul, din primăvară până în toamnă. Estimată la aproximativ 15% din PIB, industria turistică este sursa de trai pentru mii de întreprinderi mici și mari. Ceea ce turismul spaniol a câștigat în primele zece săptămâni ale anului 2020, înainte de carantina din 17 martie, reprezintă doar o fracțiune din veniturile pe care le-ar fi adus sezonul de vârf.
Cu 83 de milioane de turiști străini în 2019 (cei care au petrecut cel puțin o noapte), Spania a fost a doua cea mai îndrăgită destinație de călătorie de pe pământ – după Franța. În plus, în 2019, Spania a fost vizitată de alți 41 de milioane de turiști în timpul zilei, adică oameni care au poposit pe uscat din Portugalia sau din sudul Franței sau pasageri de croazieră care au debarcat în Valencia, în Barcelona sau în alte porturi.
Evaluarea ministrului Díaz este cumva contrazisă de Ministrul de Finanțe, María Jesús Montero, care a spus destul de răspicat, într-o conferință de presă de vineri, că Spania nu va relua activitatea turistică până când siguranța spaniolilor și a turiștilor nu va putea fi asigurată complet. Așa cum se întâmplă peste tot, fiecare sector public și de afaceri din Spania se clatină din cauza pandemiei. Muncitorii din construcții și din fabrici s-au întors la lucru, începând cu 13 aprilie, dar sectorul industrial din Spania speră ă să revină la normal abia la vară. Montero a mai spus că deschiderea țării pentru turiști se va face în funcție de performanța pe care o va înregistra Spania în lupta cu noul virus, în următoarele luni.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.