Potrivit sondajului BestJobs, jumătate dintre angajaţii români care au răspuns pe platforma de recrutare consideră că întoarcerea la birou în această vară este o măsură bună, pentru că economia trebuie repornită cu orice risc. 28,4% nu văd necesară revenirea la birou pentru că lucrează bine şi de acasă, în timp ce 13,5% consideră încă prea riscantă o astfel de măsură.
„Mai mult de jumătate dintre respondenţii la sondajul BestJobs (57%), care lucrează acum de acasă, se aşteaptă să se întoarcă la birou în lunile mai şi iunie, în funcţie de evoluţia epidemiei de COVID-19 şi de măsurile care vor fi anunţate de autorităţi, iar 8% spun că nu se mai întorc, ci vor continua să lucreze de acasă. Alţi 11,2% dintre intervievaţi consideră că revenirea la birou ar fi lipsită de riscuri abia spre finalul anului, în timp ce 4% văd acest lucru posibil mai degrabă anul viitor”, se arată într-un comunicat al BestJobs, transmis joi.
Printre principalele temeri pe care le au angajaţii odată cu întoarcerea la birou se numără posibilitatea de a lua virusul (49%), dificultăţi în reintegrarea în atmosfera de birou (8%) sau dificultăţi mai mari în comunicarea cu colegii (3,7%). Totuşi, 44,7% dintre respondenţi nu au nicio emoţie în acest sens.
În ceea ce priveşte măsurile de precauţie pe care ar trebui să le ia companiile, cei mai mulţi dintre angajaţi spun că ar trebui să existe dezinfectanţi la dispoziţia tuturor (78%) şi să fie împărţite măşti şi mănuşi întregii echipe (68,5%).
De asemenea, e necesar să fie curăţate foarte bine birourile în fiecare zi după terminarea programului (65,8%) şi să fie reaşezate birourile astfel încât să fie distanţe mai mari între angajaţi (60,6%).
Respondenţii sondajului BestJobs cred că e nevoie şi de o modificare a programului de lucru pentru a fi evitate orele de vârf (41,3%), iar la birou ar trebui să vină, în primă fază, doar o parte din angajaţi (37,6%).
În cazul în care compania la care lucrează nu ar lua măsuri de siguranţă, 40,6% dintre angajaţi şi-ar cumpăra singuri materialele de protecţie, 36% ar cere conducerii respectarea normelor, în timp ce 10% dintre respondenţi spun că şi-ar da demisia, iar alţi 8% afirmă că şi-ar reclama angajatorul la autorităţi.
Întrebaţi cât de mult cred că va mai dura epidemia de COVID-19, cei mai mulţi dintre angajaţii chestionaţi (34,3%) văd o epidemie ciclică, care va reveni în fiecare primăvară şi toamnă, iar 27% sunt de părere că va dura mai mult de un an.
De asemenea, 21,4% dintre ei consideră că starea actuală mai durează încă jumătate de an, în vreme ce 17,4% dintre cei intervievaţi au indicat între o lună şi trei luni.
Sondajul a fost efectuat în perioada 20 aprilie - 4 mai 2020, pe un eşantion de 1.042 de utilizatori de internet din România.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.