Snap Inc a anunțat luni că este dispus să cheltuiască mulți bani pentru a-și învinge rivalul în creștere. Noua funcție se numește sptlight și va permite utilizatorilor să partajeze public videoclipuri în formă scurtă în aplicația Snapchat.
Utilizatorii, care anterior putea împărtăși videoclipuri scurte sau povești cu prietenii, pot acum să leîmpărtășească direct Spotlight și să adune mai mulți urmăritori, potrivit The Verge.
Compania a declarat că va acorda aproximativ 1 milion de dolari în fiecare zi, în restul acestui an, utilizatorilor ale căror postări ajung în topul platformei, în încercarea de a spori interesul pentru această funcție.
Snap Inc mizează că spotlight ar putea crește timpul pe care îl consumă clienții în aplicație, oferind mai multe oportunități companiei de a difuza reclame.
Există o cursă printre giganții social media consacrați pentru a opri creșterea rapidă a TikTok. În ultimii doi ani, TikTok a trecut de la 14,6 milioane de utilizatori activi lunari în SUA la aproximativ 40 de milioane în octombrie.
Funcția Spotlight de la Snapchat este, deocamdată, disponibilă în SUA, Canada, Marea Britanie și alte nouă țări. Compania spune că va modera conținutul care apare în Spotlight și nu va permite niciun comentariu public, o modalitate de a împiedica fluxul mesajelor urăști și toxice în căsuțele de e-mail ale utilizatorilor.
Ceea ce pierde noul Bentley Continental GT în cilindri se compensează în putere.
Reguli de acces şi conduită la concertul susţinut de Mariza
Andreea Bostănică a făcut, de- alungul timpului, o adevărată avere cu ajutorul rețelelor de socializare, acolo unde este extrem de activă, în fiecare zi.
Rihanna și A$AP Rocky au sărbătorit în weekend „Ziua Mamei” și l-au serbat și pe fiul lor mai mare, care a împlinit 2 ani.
Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.