Skims a lui Kim Kardashian a fost evaluat oficial la 4 miliarde de dolari sau de 2,6 ori valoarea de piață a mărcii de lenjerie intimă Victoria's Secret din Statele Unite.
Strângerea de fonduri, condusă de Wellington Management, a inclus fluxul de numerar de la Greenoaks Capital Partners, precum și de la investitorii existenți D1 Capital Partners și Imaginary Ventures.
Un purtător de cuvânt de la Wellington a declarat: „Noua finanțare va fi utilizată pentru a accelera și mai mult eforturile de inovare a produselor ale mărcii și extinderea noului portofoliu, precum și pentru a ajuta la concentrarea atenției mărcii asupra afacerilor de retail deținute permanent, inclusiv deschiderea magazinului emblematic din Los Angeles la începutul anului 2024 pe care marca l-a anunțat luna trecută. Aceasta va fi o fază de creștere foarte importantă pentru a consolida poziția de lider a Skims pe piața de retail, precum și pentru a demonstra puterea de durată a mărcii pe măsură ce trece la următoarea fază.”
În ianuarie 2022, Skims a strâns 240 de milioane de dolari într-o rundă de capital pentru a aduce evaluarea companiei la 3,2 miliarde de dolari. Astăzi, marca este pe cale să devină o companie de un miliard de dolari, cu o creștere de 100% în acest an.
Fondată în 2019, marca de body-uri Skims este cunoscută pentru tonurile neutre și capacitatea de modelare a corpului. În comparație cu mărcile tradiționale de lenjerie, Skims și-a menținut un impuls puternic de la lansare și întreține o relație strânsă cu o nouă generație de consumatori. Fondatorul brandului cu 360 de milioane de urmăritori pe Instagram a contribuit semnificativ la o serie de evenimente de marketing puternice datorită propriei influențe.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.