Net-a-Porter a avut una dintre cele mai bune zile de cumpărături în după-amiaza zilei de 11 septembrie, potrivit fondatorului său, Megan Quinn. Motivul era că oamenii căutau inspirație în timpul unui eveniment traumatic. Ratele de infecție cu Covid-19 sunt din nou în creștere în SUA și Europa, depășind vârfurile din primăvară și vară, așadar, moralul consumatorilor este din nou scăzut.
În perioadele de incertitudine, consumatorii se concentrează mai mult pe valoare. Ei examinează mărcile și mai mult valoarea pe care o oferă. Greșeala pe care o fac multe mărci în astfel de perioade confundă această căutare de valoare cu dorința de prețuri mai bune. Cu toate acestea, reducerile de preț indică doar faptul că o marcă are o valoare mai mică sau mai mică pentru consumatori. În cealaltă extremă, semnalează că un brand nu are deloc valoare.
Ceea ce arată exemplul Net-a-Porter este că valoarea luxului constă în inspirația pe care o creează. Atunci când oamenii se simt deprimați și vremurile par sumbre, mărcile pot stimula dorința clienților lor dacă le oferă ceva care le permite să viseze. Această valoare este un aspect de multe ori uitat, dar critic al mărcilor de lux.
Oamenii nu cumpără luxul pentru caracteristicile sale practice (produsul fizic), ci pentru efectele sale psihologice anticipate sau ceea ce experții numesc „valoare de lux adăugată”. Cu toate acestea, multe mărci de lux stabilesc priorități greșite. De obicei, 90% din companii se concentrează pe produs și foarte puține resurse sunt destinate creării unei valori adăugate de lux. Având în vedere unde se creează adevărata valoare, ar trebui să fie cazul opusului.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Gică Hagi, Simona Halep, George Copos și Andreea Bănică sunt patroni de hoteluri, pe Litoral. Plata este, desigur, pe măsura distracției și a confortului.
Delia a dat din nou „lovitura” cu o ținută confecționată din plase de rafie.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Adrian Mutu este foarte atent la imaginea sa, așa că de curând a decis să calce pragul medicilor esteticieni.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Casa de lux din California a Carei Delevingne a fost cuprinsă de flăcări, vineri dimineața. La momentul respectiv, celebra actriță se afla la Londra.
Ion Ţiriac este al doilea cel mai bogat român în 2024, cu o avere de aproximativ două miliarde de dolari.
Inna și-a cumpărat apartament de lux în Mamaia. Locuința se află într-o clădire cu 15 etaje, un proiect imobiliar exclusivist cu priveliște spre Marea Neagră și lacul Siutghiol.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.