Silvia Venturini Fendi va deveni președinta de onoare a Casei de Modă Italiene. Vestea vine la scurt timp după prezentarea de modă a brandului în cadrul Săptămânii Modei de la Milano.
Săptămâna Modei de la Milano s-a încheiat oficial, iar odată cu ea vine o nouă eră la Fendi. Luni dimineață, brandul a anunțat noul rol al Silviei Venturini Fendi în calitate de președinte de onoare al casei de modă romane. În noul său post, ea se va concentra pe promovarea și conservarea moștenirii brandului, pe lângă preluarea de responsabilități în cadrul Fendi Casa, linia de modă principală a brandului.
După moartea lui Karl Lagerfeld și preluarea mandatului de Kim Jones, Venturini Fendi și-a extins atribuțiile de director artistic pentru îmbrăcăminte bărbătească și accesorii pentru a include și îmbrăcămintea pentru femei - aducând întreaga gamă a portofoliului brandului sub un singur director de creație în anul centenarului. Noul ei rol va crea o oportunitate pentru noi talente - în mijlocul unei serii de schimbări de nivel înalt din industrie.
„Din 1992, Silvia a contribuit enorm la conturarea direcției creative a Fendi și a fost esențială pentru succesul internațional al brandului”, a declarat Ramon Ros, CEO și președinte al Fendi, într-un comunicat. „Viziunea ei a ghidat Fendi de la rădăcinile sale artizanale romane spre viitor, culminând cu celebrarea a 100 de ani de existență a casei. Sunt încântat să văd noile proiecte pe care Silvia le va conduce în noua sa poziție, contribuind nu doar la moștenirea și valorile Fendi, ci și la lumea designului și a meșteșugului din întreaga lume.”
Silvia reprezintă a treia generație a familiei Fendi și a fost întotdeauna o mână călăuzitoare în direcția casei de modă – acum are ocazia să adopte o voce diferită. „Au fost ani cu adevărat interesanți, o călătorie pe care am parcurs-o în numele bunicii mele Adele, al mamei mele Anna și al surorilor ei”, a declarat Venturini Fendi în comunicatul de presă. „Ce călătorie minunată a fost, nu doar din punct de vedere creativ, ci și din punct de vedere uman: mai întâi prin legătura mea cu Karl Lagerfeld, apoi cu Kim Jones și, nu în ultimul rând, cu echipa mea fantastică, care de-a lungul anilor a devenit parte din familia mea.”
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.