„Leopardul” care a sărit din pieptul lui Shalom Harlow, „lupul” care se uita de pe haina lui Naomi Campbell, capetele de „Leu” îmbrăcate de Irina Shayk pe pistă și Kylie Jenner în primul rând: Daniel Roseberry a aruncat în aer internetul cu nou show Schiaparelli.
Casa de modă Schiaparelli a reuşit să şocheze cu noile sale creaţii, transformând catwalk-ul de la Petit Palais (muzeul de arte frumoase ale oraşului Paris) într-o adevărată junglă africană, cu capete de lei, leoparzi ori lupi ataşate unor rochii de seară, altfel foarte elegante. Ideea i-a apartţinut directorului de creaţie Daniel Roseberry, care a văzut în asta o transpunere a miturilor din opera lui Dante Alighieri: leul, leopardul şi femeia lup, din Infernul lui Dante.
Șocul a fost parte integrantă a ADN-ului lui Schiaparelli încă de pe vremea Elsei, dar, spre deosebire de Roseberry, ea nu a trăit într-o epocă în care oamenii vor trage concluzii pripite din imaginile despre vânat, un moment în care ecologistii și activiștii urăsc moda pentru înfățișarea animalelor moarte, chiar și atunci când se știe că erau construcții din spumă și blană artificială.
Este o ironie că mintea lui Roseberry s-a concentrat, de fapt, pe un alt iad — Infernul Divinei Comedie a lui Dante — și nu caută să aprindă focurile rețelelor sociale sau, mai degrabă, să culeagă din neatenție reacții negative neprevăzute la prezentarea sa haute couture.
Roseberry a găsit o paralelă creativă cu dilemele sale în torturile infernale alegorizate de Dante. „Este agonia de a dori să surprinzi”, a spus el. „Vreau doar să fie puternic într-un mod diferit de fiecare dată.” Ambiția lui: „să arate imposibilul”.
Este păcat că toată atenția explozivă atrasă de cele trei simboluri animale păcătoase despre care Dante le-a scris (Leul: mândrie; Leopard: poftă; Lupul: avariție) a umbrit munca extraordinară a lui Roseberry și a echipei sale.
Aspirațiile lui Roseberry au fost ridicate pentru această colecție. „Nimic nu este așa cum pare”, a spus el înainte de show.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania
Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.