Operatorii de nave de croazieră Genting Cruise Lines şi Royal Caribbean International vor efectua primele croaziere pilot, care vor opera la jumătate din capacitate şi cu respectarea unor norme sanitare stricte, a precizat joi Biroul pentru turism din Singapore.
Aceste croaziere, care sunt clasificate de Biroul pentru turism din Singapore drept "excursii dus-întors" vor fi disponibile numai celor care trăiesc în Singapore, prevăd că navele vor naviga numai în apele teritoriale ale oraşului stat. Pasagerii vor fi obligaţi să îşi facă un test de COVID-19 înainte de îmbarcare şi să se abţină să intre în contact cu alţi pasageri de pe vas.
„Aceste croaziere pilot sunt o oportunitate valoroasă pentru operatori să reinventeze întreaga experienţă de croazieră pentru a recâştiga încrederea pasagerilor”, declarat directorul general al Biroului pentru turism din Singapore, Keith Tan.
Quantum of the Seas
Industria mondială a croazierelor a fost puternic lovită de pandemia de coronavirus, în condiţiile în care unele dintre primele focare de COVID-19 au fost descoperite la bordul navelor de croazieră.
Compania Royal Caribbean International a precizat că preţul unei croaziere de trei nopţi cu plecare din Singapore către nicăieri începe de la 257 de dolari. Nava sa, Quantum of the Seas, dispune de o capsulă de observaţie amplasată la 91 de metri peste nivelul mării, cocteiluri servite de roboţi şi anterior oferă pasagerilor posibilitatea de a face skydiving sau surfing.
Croazierele către nicăieri ce vor fi introduse în Singapore vin după ce o serie de călători din Asia au cumpărat bilete pentru "curse aeriene către nicăieri", în cadrul cărora avioanele decolează şi aterizează pe acelaşi aeroport.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.