Fosun Fashion Group are un nou nume, Grupul Lanvin, și noii investitori aduc evaluarea conglomeratului chinezesc de modă la peste 1 miliard de dolari, potrivit WWD.
Înarmată cu mai multă expertiză în materie de capital și industrie, firma din Shanghai intenționează să se îndrepte mai departe spre Asia și SUA și să își continue construirea portofoliului de mărci premium și de lux.
„Există un plan pentru ca fiecare marcă să vină în China și să crească”, a declarat Joann Cheng, președintele Lanvin Group, într-un interviu. „Încă avem 90% din vânzările provenite de pe piețele de peste mări. China reprezintă doar 10% din veniturile din modă.”
Ultima sa rundă de finanțare a strâns aproximativ 150 de milioane de dolari și a adus la bord doi investitori strategici - compania japoneză Itochu Corp și producătorul chinez de încălțăminte de lux Stella International - precum și firma de capital privat Xizhi Capital.
În aprilie, Fosun a format o alianță strategică cu firma de comerț electronic Baozun, compania de marketing de performanță Activation Group și alți jucători din industrie pentru a-și consolida capacitatea de a capta cererea Chinei în creștere rapidă pentru branduri de lux. Ca parte a acestui parteneriat, Baozun și Activation au devenit ambii acționari minoritari și partenerii preferați pentru toate mărcile din portofoliul Lanvin Group.
Lanvin Group intenționează să se concentreze pe piețele premium și de lux, accesoriile din piele și tehnologia modei numărându-se printre categoriile de interes special.
Grupul a colectat până acum companii cu un savoir-faire puternic și fabrici integrate. Când l-a detașat pe Sergio Rossi în iunie, Cheng a remarcat că va beneficia de producția de ultimă generație a companiei pentru unele mărci Lanvin Group și pentru colaborări.
Lanvin Group încearcă să se extindă geografic - în special pe piețele asiatice emergente și consacrate și Statele Unite, continuând în același timp să își consolideze prezența în Europa - și să optimizeze abordarea digitală și omnicanală. Lansarea de noi categorii de produse este o altă cale de creștere.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.