Noua tendință de machiaj a sezonului este „aspectul curat”. Este vorba despre un tratament de înfrumusețare minimalist care asigură un ten luminos cu un minimum de produse. Dar contrar a ceea ce sugerează numele său, nu înseamnă neapărat o noțiune de „compoziție proprie”, fiecare având de ales să scaneze etichetele... sau nu.
După cum a menționat revista InStyle , acest nou concept a strâns peste 19 milioane de vizualizări pe rețeaua de socializare TikTok. Totul a început cu influencerul Eva Rankiin (care are aproape 500.000 de abonați) care a postat un tutorial numit „cum să obții un aspect curat ” sau cum să obții un aspect care ar putea fi descris drept curat.
Dar cu ce se mai confruntă această nouă tehnică din „no make up” care ne-a guvernat viața de zi cu zi în ultimele luni? Ideea nu este să dai impresia că nu ești machiată ci mai degrabă să uşurezi rutina de machiaj având în acelaşi timp un singur scop: pielea să arate bine.
Acest lucru pare să se rezume la un ten luminos combinat cu sprâncene pline și buze lucioase. Și pariază pe produsele potrivite. Nu mai mult de cinci, conform influencerului.
Primul pas? O particulă de protecție cu efect strălucitor și care va juca și rolul de bază (sau primer), care să aibă neapărat minimum SPF 30. Apoi, folosește gel pentru sprâncene pentru a le aranja.
Al treilea pas: corectorul sau anticearcănul, dar va lumina și tenul. Dacă ești mai degrabă o fană a fondului de ten și nu te poți imagina ieșind fără el, poți miza pe o cremă colorată bună, care va aduce mai multă lejeritate.
În a patra etapă, balsamul de buze hidratează în timp ce iluminează gura. Alege ceva nuanțat. Un aliat ușor de însușit și care va avea cu atât mai mult succes în această perioadă în care masca este încă purtată peste tot. În cele din urmă, aplică rimelul.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.