Rosé este noul brand ambasador al Tiffany & Co. Global

Cântăreața Rosé din trupa sud-coreeană Blackpink va apărea în noua companie Tiffany & Co., care va fi lansată vineri.

Artista solo Rosé va fi noul ambasador global al Tiffany & Co. Ea va apărea mai întâi într-o campanie digitală pentru colecția Hardwear a bijutierului care va debuta vineri.

„Mi-a plăcut întotdeauna să port bijuterii Tiffany. A face parte dintr-un brand iconic care face parte din viața mea de multă vreme îl face mult mai special pentru mine. Sunt foarte onorată și încântată să fac parte din campania Hardwear și abia aștept ca toată lumea să o vadă”, a declarat cântăreața, pe numele ei adevărat Chae-Young Park.

În ultimele luni, Rosé a fost văzută purtând coliere cu lanțuri stratificate din colecția Hardwear în timp ce promovează primele ei single-uri solo, „La sol” și „Gone”. Atunci când este asociat cu design-urile lui Ashley Williams, Vivienne Westwood și David Koma, look-ul solo al lui Rosé a contribuit la creșterea profilului modei Tiffany în regiunea Asia-Pacific, precum și în mulți tineri consumatori globali care urmăresc fiecare mișcare a membrilor Blackpink.

Rosé este, de asemenea, ambasador global Saint Laurent și a apărut în reclame pentru casa de modă, precum și în primul rând la expozițiile sale de pe pistă.

Trupa Blackpink are rădăcini în Coreea de Sud, iar faima globală a grupului s-a accelerat în ultimii ani - devenind o senzație pop internațională. Rosé s-a născut în Noua Zeelandă și a crescut în Australia - s-a mutat la Seul la vârsta de 15 ani. Ea este cel mai recent ambasador Tiffany, în timp ce bijutierul este supus unei revizii globale de poziționare sub LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Acum poți dormi într-un muzeu Ferrari sau în conacul „X-Men”, datorită Airbnb

Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.

În ce își investește Selly câștigurile din online

Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.

Selly și-a luat bolid în valoare de 250.000 de euro. Cum arată noua achiziție

Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.

Pictură de Gustav Klimt redescoperită după un secol, adjudecată pentru 30 de milioane de euro

Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

hourglass_full 9 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

hourglass_full 16 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

hourglass_full 17 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

hourglass_full 23 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH