Asta înseamnă că românii sunt din ce în ce mai preocupați de importanţa unui stil de viaţă sănătos.
„Interesul românilor față de alimentația sănătoasă nu este neapărat o noutate, dar a devenit o tendință mai vizibilă sub influența unor factori precum: campaniile educaționale lansate de autorități în mass media (legate de consumul de sare, apă, grăsimi, alcool), inițiativele unor retaileri populari de încurajare a consumului de produse locale, proaspete sau naturale, promovarea intensivă a gamelor bio sau cu ingrediente sănătoase”, a declarat Mirela Bâlcan, Senior Partner Mind the Gap, potrivit Agerpres.
Preocuparea față de un stil de viață sănătos nu se reflectă doar în opțiunile alimentare, ci și în conștientizarea importanței mișcării și a sportului. Astfel, 32% dintre români declară că fac sport minimum o dată pe săptămână, iar dintre aceștia cei mai activi sunt tinerii cu vârste cuprinse între 16 și 29 de ani, care fac mișcare în proporție de 56%. La polul opus, cea mai sedentară grupă de vârstă este cea de 50 – 59 de ani, cu doar 16%. De asemenea, 24% dintre români folosesc gadgeturi care îi ajută să monitorizeze calitatea somnului, consumul de calorii sau activitatea fizică.
„Pe lângă dorința de a arăta bine, a fi cool, interesul ridicat față de activitatea fizică poate veni și ca o compensare a unui stil de viață stresant și sedentar, cu multe ore petrecute la serviciu și în trafic. Ideea de a face sport, nu neapărat constant și foarte organizat, induce oamenilor sentimentul că au făcut ceva pentru sănătatea lor. Faptul ca românii încep să facă mai mult sport este vizibil și în competițiile populare, devenite adevărate evenimente urbane. De asemenea, abonamentul la sală a devenit un mecanism uzual de motivare a angajaților din companii, iar achiziția de device-uri smart dedicate sportului este un comportament frecvent în rândul tinerilor din marile orașe”, a adăugat Mirela Bâlcan.
Studiul a fost realizat în martie 2019, la nivel național (urban și rural), pe un eșantion de 1.000 de persoane cu vârsta cuprinsă între 16 și 70 ani, prin metoda CATI, într-un parteneriat Mind the Gap, companie specializată în cercetare de piață și consultanță, și Mia Research.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.