Vânzarea mașinilor cu producție limitată este o problemă în creștere în industria auto. Unii oameni cu buzunare adânci obțin adesea alocări de modele exclusive cu intenția de a le vinde imediat, în speranța unui randament sănătos al investiției. Acest lucru nu numai că va crește artificial valoarea pe piața de mașini second hand, dar ajunge și să descurajeze cumpărătorii adevărați și să afecteze imaginea mărcii.
În timp ce majoritatea producătorilor de automobile de top au propriul lor proces strict de verificare pentru a selecta clienții pentru modelele lor în ediție limitată, lista neagră devine o metodă populară de a rezolva această problemă.
„Pot să vă spun că igienizăm cu adevărat nevoia de a dovedi cine ești, ce vrei să faci cu mașina – trebuie să te califici pentru o mașină și apoi s-ar putea să obții un slot pentru o comandă”, a spus CEO-ul Rolls-Royce Müller-Ötvös în timpul lansării Spectre în California.
„[Dacă vând mașina], trec imediat pe o listă neagră și asta este – nu vei mai avea niciodată șansa de a o dobândi din nou.” Dezvăluit anul trecut ca primul vehicul electric de producție al mărcii britanice, Spectre se dovedește a fi un model foarte popular pentru Rolls-Royce. De fapt, Spectre este deja vândut până în 2025, iar producătorul auto intenționează să crească producția pentru a satisface cererea. CEO-ul companiei susține că aproximativ 40% sunt clienți noi Rolls-Royce.
Optiq va primi o versiune V-Series, al doilea Cadillac EV de înaltă performanță, a anunțat compania miercuri.
Jennifer Lopez a întors toate privirile la antrenamentele finale pentru Marele Premiu de Formula 1 din Arabia Saudită, într-o salopetă mulată din latex roz și o atitudine demnă de podiumul de modă.
Louis Vuitton Resort 2025: O odă însorită a luxului, purtată de Zendaya.
Bulgari și-a extins fabrica de bijuterii cu 204.514 metri pătrați, ajungând la 355.209 metri pătrați.
Rapperul american devine imaginea lui Chanel și promovează noua campanie de ochelari.
Kristen Stewart (35 de ani), cunoscută pentru rolul său din franciza „Twilight”, s-a căsătorit în weekend! Ea și partenera sa, scenarista Dylan Meyer (37 de ani), și-au unit destinele într-o ceremonie restrânsă desfășurată duminică, 20 aprilie, la Los Angeles, a anunțat publicația americană TMZ.
Hermes depășește LVMH şi devine cel mai valoros brand de lux din lume.
Mădălina Ghenea a stârnit valuri pe rețelele sociale cu o apariție superbă pe contul de Instagram.
La 40 de ani, designerul nord-irlandez preia conducerea Dior Homme și își va dezvălui prima colecție în luna iunie.
Nicoleta Luciu a dispărut de pe micile ecrane după o scurtă reîntoarcere în showbiz. Însă fosta Miss România nu exclude o revenire.
Demi Moore a fost inclusă în prestigiosul top TIME 100 al celor mai influenți oameni din lume. Reacția ei sinceră și emoționantă a cucerit fanii din întreaga lume.
Șase creații în ediție limitată reinventează cu îndrăzneală iconicul Knuckle Clutch.
”A MINECRAFT MOVIE” DOMINĂ BOX-OFFICE-UL CU ÎNCASĂRI DE 80 DE MILIOANE DE DOLARI ÎN AL DOILEA WEEKEND
Secretul formelor impecabile ale Melaniei Trump: Dieta și rutina de fitness
Grupul francez de lux LVMH, care anul trecut a cumpărat un pachet minoritar la principalul acționar al Moncler, l-a propus pe Alexandre Arnault ca membru în noul consiliu al grupului italian de îmbrăcăminte exterioară de lux.
Prada a început negocierile pentru a cumpăra brandul de modă Versace de la compania americană Capri Holdings la un preț care ar depăși 1,5 miliarde de dolari, potrivit The Guardian.
Rolls-Royce a contabilizat investiții de peste 300 de milioane de lire sterline pentru Home of Rolls-Royce la Goodwood.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.