Vânzarea mașinilor cu producție limitată este o problemă în creștere în industria auto. Unii oameni cu buzunare adânci obțin adesea alocări de modele exclusive cu intenția de a le vinde imediat, în speranța unui randament sănătos al investiției. Acest lucru nu numai că va crește artificial valoarea pe piața de mașini second hand, dar ajunge și să descurajeze cumpărătorii adevărați și să afecteze imaginea mărcii.
În timp ce majoritatea producătorilor de automobile de top au propriul lor proces strict de verificare pentru a selecta clienții pentru modelele lor în ediție limitată, lista neagră devine o metodă populară de a rezolva această problemă.
„Pot să vă spun că igienizăm cu adevărat nevoia de a dovedi cine ești, ce vrei să faci cu mașina – trebuie să te califici pentru o mașină și apoi s-ar putea să obții un slot pentru o comandă”, a spus CEO-ul Rolls-Royce Müller-Ötvös în timpul lansării Spectre în California.
„[Dacă vând mașina], trec imediat pe o listă neagră și asta este – nu vei mai avea niciodată șansa de a o dobândi din nou.” Dezvăluit anul trecut ca primul vehicul electric de producție al mărcii britanice, Spectre se dovedește a fi un model foarte popular pentru Rolls-Royce. De fapt, Spectre este deja vândut până în 2025, iar producătorul auto intenționează să crească producția pentru a satisface cererea. CEO-ul companiei susține că aproximativ 40% sunt clienți noi Rolls-Royce.
Valeria Nicov, moldoveanca surprinsă sărutându-se pe stradă cu actorul Sean Penn, a stârnit imediat atenția presei internaționale.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
În urmă cu aproximativ o săptămână, Babs a postat o fotografie, în care apare pe patul de spital. Aceasta a dat de înțeles că urmează să fie supusă unei intervenții chirurgicale, însă nu a dat detalii despre ceea ce urmează să se întâmple.
Designerul francez Haider Ackermann este numit director de creație al etichetei extravagante fondate de Tom Ford.
Nadia Comăneci primește lunar o pensie de la statul român. În urma deciziei de recalculare, renta ei viageră de sportiv nu va crește, dar nici nu va fi micșorată.
Antonia, în vârstă de 35 de ani, este, fără dar și poate, una dintre cele mai frumoase și de succes femei din România.
Ceasul scump a fost proiectat de renumitul bijutier Jacob Arabo.
Chiar la timp înainte de sosirea toamnei, această linie de dorit este caracterizată de modele moi în formă de pernă.
Al doilea cel mai mare diamant din lume a fost dezgropat în Botswana, oferind o oarecare redresare unui sector devastat de creșterea pietrelor produse în laborator.
Alina Vidican și Claude Senhoreti au sărbătorit ieri, 27 august, trei ani de căsătorie. Cu această ocazie, omul de afaceri brazilian i-a transmis public iubitei sale, care e fosta soție a lui Cristi Borcea, un mesaj special, încheiat cu un sincer „Te iubesc”.
Acest parteneriat dintre actrița americană și celebrul brand de lux simbolizează unirea a două figuri emblematice care împărtășesc o viziune comună asupra eleganței, stilului și angajamentului.
Expresia „very demure, very mindful” a devenit virală pe rețelele de socializare după ce a fost folosită într-un videoclip TikTok. Chiar și celebritățile noastre preferate se implică în asta.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.