Rolls Royce, parte a BMW Group, spune că în 2030 întreaga sa gamă va fi electrică. Compania are o perioadă extrem de bună de vânzări datorită SUV-ului Cullinan care costă, în medie, 400.000 dolari.
„Astăzi este cea mai semnificativă zi din istoria automobilelor Rolls-Royce de la 4 mai 1904”, făcând referire la data la care Charles Rolls și Sir Henry Royce s-au întâlnit prima oară. „117 ani mai târziu, sunt mândru să anunț că Rolls-Royce urmează să înceapă programul de testare rutieră pentru un produs nou extraordinar care va ridica revoluția globală a mașinilor electrice.”
Compania spune că produsul este unul ”extraordinar” și că acum începe programul de testare a mașinilor care vor parcurge fiecare 2,5 milioane km pe patru continente, cam cât ar parcurge în medie în 400 de ani un Rolls Royce aflat pe piață.
Cei de la companie spun că se îndeplinește profeția din 1900 a unuia dintre fondatori, Charles Rolls, care după ce a testat o mașină electrică a spus că viitorul automobilului este electric pentru că mașina electrică nu face zgomot și este ecologică.
Lucrurile au mers în direcția opusă și secolul a fost unul al mașinilor cu combustie internă și chiar și acum 10 ani părea greu de crezut că va veni ziua în care va fi lansat un Rolls Royce electric, deși concepte electrice au existat.
Pentru acest nou model compania va utiliza platforma 'Architecture of Luxury' folosită pentru Phantom și Cullinan.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.