Majoritatea producătorilor au fost forțați să opereze la o capacitate de producție mai mică din cauza provocărilor. Cu toate acestea, contrar tendinței sunt producătorii de automobile exotice și exclusive, care au înregistrat vânzări record, potrivit CNN.
Rolls-Royce Motor Cars tocmai și-a anunțat cifrele de vânzări pentru 2021 și este un nou record din istoria ilustră a mărcii de 117 ani. Producătorul britanic de mașini de lux a livrat 5.586 de mașini pe tot globul, ceea ce reprezintă o creștere foarte impresionantă de 49% față de cifrele vânzărilor din 2020. Producătorul din Goodwood a anunțat, de asemenea, că regiuni precum China Mare, America și Asia-Pacific au văzut toate vanzari record.
În timp ce carnetele de comenzi pentru Phantom sunt deja pline cel puțin până în al treilea trimestru al anului 2022, modele precum Ghost și Cullinan au fost responsabile pentru creșterea uriașă a vânzărilor pentru Rolls-Royce.
Cu toate acestea, cererea record de mașini Rolls-Royce nu se limitează doar la noile sale mașini. Producătorul a mai spus că programul său pre-owned a înregistrat rezultate excepționale de vânzări anul trecut, atingând un record absolut.
„Acesta a fost un an cu adevărat istoric pentru Rolls-Royce Motor Cars”, a declarat Torsten Muller-Otvos, CEO al Rolls-Royce. „În ultimele 12 luni, am înregistrat cele mai mari vânzări anuale ale noastre, am lansat Black Badge, am uimit lumea cu capacitățile noastre de construcție de autocare și am făcut pași uriași în viitorul nostru complet electric.”
Cel mai înverșunat rival al companiei, Bentley, a sfidat, de asemenea, deficitul de semiconductori pentru a înregistra vânzări record pentru 2021. Bentley a vândut 14.659 de vehicule anul trecut, ceea ce reprezintă o creștere de 31% față de 2020.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.