Evenimentul inaugural de curse, care a fost denumit oficial Marele Premiu al andurantei de 24 de ore, a fost organizat în 1923 pe legendarul circuit de curse Le Mans din Franța și a fost înscris de un grup puternic de douăzeci de producători, inclusiv Bentley. Rolex a susținut cea mai veche și mai prestigioasă cursă de anduranță ca ceas oficial din 2001.
Pentru a face parte din sărbătorile centenarului, ceasornicarul elvețian a creat un Oyster Perpetual Cosmograph Daytona special gravat, care va fi oferit piloților câștigători în acest an.
Câștigătorul de nouă ori și atestat Rolex, Tom Kristensen este cel mai decorat pilot din istoria Cursei de 24 de ore de la Le Mans. Anul acesta preia rolul de ambasador pentru ediția centenară. „Pentru mine, anul acesta este vorba despre Cursa de 24 de ore de la Le Mans; Există atât de multă anticipare în timp ce construim acest eveniment important”, a spus Kristensen. „A fi ambasador oficial este o mare responsabilitate și o onoare. Sunt mândru să sărbătoresc moștenirea Cursa de 24 de ore de la Le Mans în ultimii 100 de ani și să reflectez la numeroasele evoluții și revoluții. Pentru un pilot de curse, Rolex și Le Mans sunt potrivirea perfectă. Ambele au o moștenire extraordinară, construită și făurită de peste un secol.”
Un total de 62 de mașini împărțite de 186 de șoferi se vor lupta în acest weekend, navigând pe legendara pistă de 13,626 de kilometri timp de 24 de ore. Domeniul de capacitate va include, de asemenea, noua clasă hibridă Le Mans Daytona (LMDh), împreună cu multe dintre cele mai mari nume din sport, inclusiv Cadillac, Ferrari, Peugeot și Porsche. Jenson Button, campion mondial de Formula 1 2009 și un alt martor Rolex, va concura, de asemenea, la Cursa de 24 de ore de la Le Mans din acest an.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.