Se pare că este o perioadă de schimbare la Rolex. Potrivit Bloomberg, ceasornicarul elvețian l-a numit pe Nicolas Brunschwig președinte al Rolex SA la Geneva și al organizației sale umbrelă Rolex Holding SA.
Numirea a fost de fapt făcută în august, dar a fost ținută în mare parte sub secret, în mod tipic Rolex. Controlat de o fundație privată creată de regretatul fondator Hans Wilsdorf, cel mai cunoscut brand de ceasuri din lume tinde, în mod ironic, adesea să fie învăluit în secret din perspectiva afacerilor. Cu toate acestea, Rolex a confirmat schimbarea și depunerea unui registru corporativ joi. Ziarul elvețian Handelszeitung a raportat anterior mișcarea.
Brunschwig este moștenitorul familiei din Geneva care a fondat Bon Génie în Elveția în 1891, care mai târziu a evoluat în lanțul de magazine de lux Bongénie-Grieder. Directorul în vârstă de 63 de ani este în consiliul de administrație al Rolex din 2016 și anterior a fost administrator al Fundației Hans Wilsdorf.
Brunschwig ia frâiele de la Bertrand Gros. Fostul avocat, în vârstă de 72 de ani, a demisionat în iulie, după un mandat de 15 ani, și a jucat un rol esențial în transformarea Rolex într-unul de mai multe miliarde de dolari care este astăzi. Cel mai important, Gros l-a numit pe Jean-Frédéric Dufour în funcția de CEO al Rolex în 2015.
Relația lui de lungă durată a lui Brunschwig cu Rolex ar trebui să-l ajute. De asemenea, este cu un deceniu mai tânăr decât predecesorul său și poate veni cu idei noi și energie reînviată.
ficitul selectiv continuă să asigure succesul său de neegalat în rândul mărcilor de ceasuri.
Cea mai mare provocare a lui Brunschwig ar putea fi să respingă mai multe solicitări de la prieteni (și cei dornici să-și facă cunoștință) care fac joc pentru a obține acces la cea mai recentă versiune Rolex.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.