Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Realizată în parteneriat cu Anna Lahey de la Vida Glow, această linie de produse de îngrijire se pare că este soluția la provocările cu care Rita Ora s-a confruntat în materie de păr, mai exact în ceea ce privește repararea părului după deteriorarea cauzată de utilizarea excesivă a instrumentelor de styling pe bază de căldurii.

Atât Lahey, cât și Ora cred că există o legătură profundă și personală între păr și încrederea în sine și speră că TYPEBEA va fi o soluție pentru cei care se confruntă cu probleme în ceea ce privește îngrijirea părului. Brandul își propune să „redefinească relația cu părul tău, indiferent de tipul său”, ceea ce înseamnă că este formulat atât pentru părul drept, cât și pentru păr creț și ondulat.

Echipa nu a dezvăluit încă detalii despre ingrediente, ambalaj sau produse. Cu toate acestea, au împărtășit pe Instagram un moodboard care prezintă culori retro, piepteni de lux, mobilier elegant pentru casă și multe tonuri de muștar. Bineînțeles, moodboard-ul include și numeroase imagini cu păr sănătos, de la coafuri elegante la bucle luxuriante.

Lansarea brandului Typebea este programată pentru 18 aprilie și va conține o gamă largă de produse printre care un ser, un tratament de luciu, șampon și balsam, toate formulate pentru a repara părul deteriorat.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Noul cel mai rapid Cadillac este un SUV electric compact

Optiq va primi o versiune V-Series, al doilea Cadillac EV de înaltă performanță, a anunțat compania miercuri.

Jennifer Lopez, apariție incendiară, într-un costum mulat de latex

Jennifer Lopez a întors toate privirile la antrenamentele finale pentru Marele Premiu de Formula 1 din Arabia Saudită, într-o salopetă mulată din latex roz și o atitudine demnă de podiumul de modă.

Zendaya, în vacanță cu Louis Vuitton!

Louis Vuitton Resort 2025: O odă însorită a luxului, purtată de Zendaya.

Bulgari a deschis cea mai mare fabrică de bijuterii de lux din lume

Bulgari și-a extins fabrica de bijuterii cu 204.514 metri pătrați, ajungând la 355.209 metri pătrați.

Kendrick Lamar este noul ambasador Chanel

Rapperul american devine imaginea lui Chanel și promovează noua campanie de ochelari.

Kristen Stewart s-a căsătorit cu o femeie

Kristen Stewart (35 de ani), cunoscută pentru rolul său din franciza „Twilight”, s-a căsătorit în weekend! Ea și partenera sa, scenarista Dylan Meyer (37 de ani), și-au unit destinele într-o ceremonie restrânsă desfășurată duminică, 20 aprilie, la Los Angeles, a anunțat publicația americană TMZ.

Hermès, cel mai valoros brand de lux din lume

Hermes depășește LVMH şi devine cel mai valoros brand de lux din lume.

Mădălina Ghenea, apariție de senzație la un eveniment din Italia

Mădălina Ghenea a stârnit valuri pe rețelele sociale cu o apariție superbă pe contul de Instagram.

Jonathan Anderson a fost numit director artistic al Dior pentru bărbați

La 40 de ani, designerul nord-irlandez preia conducerea Dior Homme și își va dezvălui prima colecție în luna iunie.

Nicoleta Luciu, revenire spectaculoasă la TV

Nicoleta Luciu a dispărut de pe micile ecrane după o scurtă reîntoarcere în showbiz. Însă fosta Miss România nu exclude o revenire.

Demi Moore, inclusă în TIME 100

Demi Moore a fost inclusă în prestigiosul top TIME 100 al celor mai influenți oameni din lume. Reacția ei sinceră și emoționantă a cucerit fanii din întreaga lume.

McQueen dezvăluie o colecție-capsulă de clutch-uri de seară, undeva între sculptură și seducție couture

Șase creații în ediție limitată reinventează cu îndrăzneală iconicul Knuckle Clutch.

De ce să-ți exfoliezi scalpul?

Exfolierea scalpului este un pas cheie în menținerea părului sănătos.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a

“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
K-Beauty și C-Beauty: care sunt diferențele dintre cele două tendințe de frumusețe?

Industria cosmetică din Asia a devenit un reper global datorită tendințelor inovatoare, ingredientelor tradiționale și tehnologiilor de ultimă oră.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Jimmy Choo dezvăluie noul parfum festiv „I Want Choo”

Jimmy Choo, îndrăgitul brand de modă și casă de parfumuri, introduce o nouă componentă îndrăzneață în colecția sa cu cel mai recent parfum al său, „I Want Choo Le Parfum”.

hourglass_full 5 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Ariana Grande, vedeta noii campanii de sărbători a Swarovski

Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.

hourglass_full 6 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Bottega Veneta lansează o colecție de parfumuri de lux, inspirate de Veneția

Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.

hourglass_full 6 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH